AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.719

BMW Emblem hårdvaluta?

Fr
52
Frankson
525iaM-03
Bmw emblem har tydligen högt värde för vissa ,man blir dj,förbannad när man kommer ut till bilen på morgonen och upptäcker att BMW emblemet på huven är stulet, man kan inte förstå , om det nu är en BMW ägare som ansåg att han behövde ett BMW emblem ,att han riskerade så mycket för ett emblem som kostar några hundringar, det var tydligen någon som gjort det förr, det var enbart ett mycket litet brytmärke på huven.
US
547
US
850 iA -92
Sorgligt när det finns hur många som helst på skroten för en tjuga.
At
105
Atnic
E36 325 Tds Touring 10/95
Fick mitt stulet i sommar
Mj
49
Mjarlhov
BMW 525iM Touring -03
fick brytmärke och stulet emblem i våras. Tjuven besvära sig dock med att sätta tillbaka hans eget slitna emblem på min bil.......
Fr
52
Frankson
525iaM-03
Var och investerade i ett nytt emblem hos BMW handlaren,han hade sålt tre emblem sista veckan till BMW ägare som fått sina stulna, det är nog någon i den här stan som har ett stort behov av BMW emblem .
Visa användare
1.935
VillaRosa
X3 2,0d 2007
BMWCS #04821
Har också varit med om det - men det dj-iga är ju att brytmärkena är svårare/dyrare att åtgärda. Man kanske ska lägga ett löst märke på huven...?
Minns också med förundran att inför högertrafikomläggningen delades det ut GRATIS H-märken, som jag klistrat ett antal på baksidan av min Kadett (ja, tyskbil redan då) - och nån id-ot petade loss dom. Så det är inte bättre nu än förr, eller var det tvärtom?

__
Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.