|
|
|
|---|---|
|
Jag har i min bil en bm24 radiomodul men ingen cd-växlare och har köpt en intravee med ipod-adapter och behöver ha en kabeln mellan den och radiomodulen. Är det nr 3 Länk som är 830mm lång med reservdelsnr 65128383857 som jag ska beställa då? Beolink kanske vet? // Johan | |
|
Jag tror att det snarare är Nr 3/5 här: Länk du behöver. Anledning: Före 9/98 så är kontakten i CD-växlaränden en rund DIN-kontakt medan från 9/98 så är det en mindre, platt kontakt. Jag förmodar att sockeln/hylsan i iPod-adaptern matchar den senare? |
|
|
Men jag vill ju ha det till att den kabeln du menar är om man har ett top hifi dvs dsp system och det har inte jag... men att den kabeln jag menar står det ju att den gäller för 09-98 och framåt. De kontakter jag har i adaptern är en för audio och en för ibus så det ska vara två kontakter iaf i ena enden av kabeln... kan ju tillägga att min bil är tillverkad i november 98, det bör ju vara den senare kabeln... // Johan |
|
| Hoppsan, läste inte innantill ordentligt, jag hade tokefl i mitt inlägg, ursäkta. | |
|
Fick hem en cd-växlarkabel idag men på det var bara den 6poliga kontakten på den. Enligt intravee installationsguiden skulle det finnas en 3polig kontakt till bmw ibus med vart sjutton hittar man den? |
|
| Plocka den ifrån ngn bil på skroten och notera vilka kablar den är ansluten på(har för mig det är jord , b+ samt ibus) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.