|
|
|
|---|---|
|
Jag har en ny 525:a, sänkt med Eibach fjädrar ca 30/30. Till detta M5-fälgar original (275 bak!). Däcken skrapar i bak vid minsta last och gupp! Vad bör jag göra? Byta stötdämpare, sätta tillbaks originalfjädrar eller byta hjul (helst inte!). SOE | |
|
Vad är det för däck på 18"arna? Jag skulle rekommendera byte tillbaka av fjädrar... Mvh Asken |
|
|
Det är Michelin. SOE |
|
|
HAr lika på min touring men Dunlop. JAg vet att Brindgestone S03 är mer "kant" på så de tar i lite grand. Avhjälpt med nivåreglering. Mvh Asken |
|
|
ett sätt att bli av med problemen är att valsa skärmarna, tag kontakt med tillexempel need for speed så kan dom hjälpa dig! www.nfs.nu "The original point and click interface was a Smith & Wesson" |
|
|
Jag har S02 på mina M5 18" och dom har aldrig tagit i även när nivåregleringen var trasig och då satt vi även 5st i bilen. M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
|
Det går förmodligen bättre med nivåreglering. Det tar i inne i hjulhusen, alltså inte ute vid skärmen! SOE |
|
|
Om det bara tar i litegrann så kan du bara knacka in plåten just där det tar i. M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN |
|
| Lägg en femhundring på att vika in kanterna så är problemet löst. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.