|
|
|
|---|---|
|
De känns som att ingenjörerna på BMW inte provat fönsterhissarna innan dom sattes i produktion.... Jag sitter långt fram men får alltid sträcka mig till knapparna... ännu värre på passagerarsidan där den är bakom dörrhandtaget...? nu fick ja skriva av mig... | |
|
Inget jag direkt tänkte på under de 2200 mil jag körde med min. __ Min bil: Länk |
|
| kanske har korta armar men det stör mig verkligen..:P träffar ju ofta knappen för de bakre rutorna.... | |
| Jag når dem precis, men jag använder dem så sällan att jag får ta en titt innan jag sträcker mig efter knapparna. Reglaget för backspeglarna sitter dock väldigt långt fram och iom att jag saknar "back-funktionen" så får jag själv vända spegeln ner mot bakfälgen vid fickparkering. | |
|
Jag håller med att elhissknapparna sitter för långt fram, jag råkade ofta öppna en bakruta istället för främre sidoruta i förra E90n, lite irriterande BMW CS #5139 |
|
| Håller också med, de sitter långt fram... | |
| Ja dom sitter för långt fram, lyckas alltid öppna bakrutan :/ | |
| På LC1 är det åtgärdat , så vi som har pre LC1 får byta dörrsida.. | |
|
Synd att de flyttades från mittkonsolen! Ytterligare en sak som gjorde 3-serien unik är borta. Vorsprung durch freude am fahren |
|
| Upplever inte detta som något problem, men då har jag ju också ganska långa armar... | |
| Att dom satt i mitten är väl inte så ovanligt direkt, men att dom ska sitta så långt fram är i mina ögon en designsak, där det ser snyggare ut när knapparna inte sitter i mitten av dörrsidan.. Jag är ändå 187cm och lyckas pricka vänster bak elhiss nästan vare gång...= Störande | |
|
Jo, det var störande men det är ju åtgärdat på faceliften som tur är. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.