|
|
|
|---|---|
|
Hej, går i tankarna att köpa en E30 inom den närmsta månaden och kommer inte kunna hålla händerna borta så jag undrar om det finns något företag som säljer M3 skärmar till E30? Sen en liten fråga till, kolfiber emblem till e30, finns det att få tag på? Isåfall vart? Tack på förhand, adam. | |
| Hittat lite ställen nu; Länk och Länk Där finns allt som behövs för en m3 konvertering.. ifall nån annan letar .. | |
|
Bara ett tips om du vill ha plåt. Framskärmarna lär inte vara så farligt dyra nuförtiden hos BMW. Kanske värt att koll upp. Bakskärmar är vad jag vet fortfarande runt 5500:- styck. ///BMW - Was sonst! |
|
| Letar efter ett bra och billigt alternativ så jag e inne på glasfiber faktist, om man går in på acm så kan man hitta bakskärmar för 2000kr i glasfiber, går att få i kolfiber också men då stiger ju givetvis priset.. För 10,200kr så har man ett helt kit så bilen ser ut som en M3 :) Allt i glasfiber då :) | |
|
har en gammal arbets kompis som gjuter kjolpaket någolunda bra priser Länk kanske hjälper lite |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.