AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
104.001

Letar M5 E39 99-00

Sida 7 av 29
Jag fick inte ens tillfälle att titta på den även om vi bor i samma stad.
Finns inte så många intressanta objekt ute just nu. Dock har jag funderat på att behålla 740 som vinterbil men jag vet inte. M5 lär kosta en slant att dra runt.

BMW CS #1812

Robban540
sahlstöm varför köper du aldrig vill du bara ha internätt vänner
Kan jag få din billigt är saken klar ;-) Varför stressa fram en bil?

BMW CS #1812

Här var en också Länk
kanske inte åt Philip då, men det var ju andra som letar också ;)
Robban540
du snackar bara du vet ska man ha något bra får man betala så har det alltid varit det e bara massa lycksökare här vad spelar 10 tusen hit eller dit för någon roll köp med hjärtat det gör jag o sluta drömma mvh robban
Ja, varför inte 160.000 för M5 -00. Fyndens tid över.

BMW CS #1812

Fyndens tid är tillbaka Länk :)
Hahaha, så billigt kan det inte vara. Summan måste vara 160-170 för att bilen ska vara bra. "Du vet ska man ha något bra får man betala så har det alltid varit".

;-)

BMW CS #1812

Ja, Robban tycks verkligen kunna det där... ;)
Redan såld
Jag följer tråden, men tycker det är lite ont om objekt nu. Tycker man kan säga att man hittar antingen väldigt dyra (före-facelift för +200K). Lycka till till dom som begär så mycket, men jag tror det är rimligare med 100-130 för en pre-facelift. Och för 150 ska den vara fullutrustad och helt original, inget snik och inga konstiga kromfälgar eller solfilm på halva bilen.

Men det är klart, riktigt fina exemplar kostar lite mer, det håller jag med om.
Eller hur Lasse. Rent trams!

BMW CS #1812

Robban hänger tydligen på "internätt". Robban: har du själv någon M5:a till salu, eller var fick du luft ifrån? ;)
Men att generalisera och säga att man inte hittar någon vettig 99-00 under 150.000 kr känns bara löjligt. Det är bara vissa M5-ägare hör på forumet som försöker hålla uppe priserna. .-01, fine de kostar 150-160. Men inte -99!!!!!

BMW CS #1812

Håller med Lasse om att prissättningen är tokig. Säljarna får inte de summorna som de begär annars skulle objekten på Blocket redan vara sålda.
fredde 7
Lasse -sl 500:ont om objekt??Tycker det verkar vara rätt så gott om just objekt.Men om man vill hitta en klockren M5:a och betala 120kkr så kan det ju bli svårt,men om man dömer av skicket på flertalet bilar på BMW,s klubbträff så är ju inte ribban satt så högt;)
fredde 7
Philip:ja säljarna vill ha upp värdet och köparna ner, helt naturligt.
Uppenbarligen säljs inte så mycket M5 or till utsatt pris, men du har heller inte lyckas köpa ngn med din prisbild.
Avskyr när säljarna föryngrar bilen med ett år tills man gör ett utdrag.
Jag har sett riktigt fina M5:or för 120-130.000 kr 99-00 i våras när jag fortfarande var helt nöjd med min 740. Men min bil som är i mycket fint skick och rostfri får jag troligen inte mer än en bit över 50.000 kr för. Det inser jag själv även om det är en kanonbil fullt ut. Just därför kan man inte bara gå på skick på exemplaren.

BMW CS #1812

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.