|
Sida 6 av 29
|
|
|---|---|
|
Lasse: På första bilden som dök upp idag, så var det svårt att se fälgstorleken. |
|
|
Kul att simon_en är i farten igen. Fast det är klart: har man en Mondeo så står bilen ofta på verkstad - och då blir det tid över för Simon att sitta och glädja oss med sin närvaro på forumet! ;) Philip: klart du ska ha en M5:a! Har du kollat på den i Malmö? |
|
|
Jag blev uppringd av "Johan" igår som sa att den skulle vara bra. Dock återkom han 3 gånger till att bilen är 03-optik trots att jag inte frågade. Kopplingen skulle enligt uppgift slira också. Där har vi 10 lök direkt. I övrigt vet jag inte mycket mer. BMW CS #1812 |
|
|
Lasse-SL500, Mondeon har ännu inte sett någon verkstad under mitt ägande faktiskt, har dock ordnat en lackskada på den som fanns vid köp. Spontant känns den som än så länge mer problemfri än de BMW jag ägt. Återstår att se hur det blir. |
|
|
"Johan" har inte ringt tillbaks. Verkar halvskum. Kanske Rickard som tittat på bilen kan slänga ut ett reg nr. Den gröna M5:an från Malmö verkar vara såld. Synd att det var träinlägg i den bilen. Skulle vara kul att veta om någon här har köpt den och vad man fick ge för den. |
|
| simon_en: :) | |
|
Hoppas "Stora Höga M5:an" lagas och kommer ut på Kvarndammen inom kort tid. Då kan man kanske bjuda 65.000 kr. Mer ska det inte kosta :-) BMW CS #1812 |
|
| Drömma kan man alltid göra. Själv skulle det inte kännas så inspirerande att köpa en bil ägd av kriminella typer | |
|
Det är alltid trevligt med kuriosa men någonstans går ju gränsen. BMW CS #1812 |
|
|
"Johan" har nu sänkt priset men "milspannet" har visst även blivit högre... Länk |
|
|
Det var det värsta. En sak är att priset sjunker men när miltalet samtidigt stiger är det oroväckande. Någon som noterade mätarställningen vid besöket? BMW CS #1812 |
|
| Vad är den där Johan för pajsare? Blir man uthängd som rasist om man frågar om det är en Zigenare? Jag undrar mest för att jag råkar ha 20 äkta mattor och 200 Kebab att betala med... :) | |
|
Kort och gott så lät han inte som den Johan jag föreställde mig :-) Bilen kanske är skrot jag vet inte. Kopplingen var slut hörde jag i alla fall. BMW CS #1812 |
|
|
Köp denna istället: Länk :) |
|
|
Högerstyrt funkar alltid. Det måste ju finnas nåt att prata om vid macken också. BMW CS #1812 |
|
|
Som sagt, det var lite minus på den.....:) Mvh. Richard |
|
| Simon_en: klart att Mondeon inte kranglar, den har ju noll i tekniska innovationer. Hur gick det forresten med ditt kop av 7-serie? | |
| Han var förmodligen rom även om jag köpt en bil av sådan så var denna en stor pajas. | |
| Marjan (eller någon annan här) köpte du M5:an av "Johan" ? | |
|
Inte jag iaf, jag har redan tre bilar (suck). Men jag har blivit sugen på M5 igen, och den var inte helt fel, Carbonsvart, original, facelift, svart skinn, navi/tv/telefon, sportavgas - så tycker jag en M5:a ska vara. Lite ompyssling, kopplingsbyte, plåtreparationer etc för 30 000 så blev den säkert fin. (Är det någon här som var och tittade på den?) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.