|
Sida 5 av 29
|
|
|---|---|
|
Är det ingen som byter till en värre koppling när man ändå har nere lådan? :) @Bianca: Jag tror det spelar väldigt stor roll hur man kör. :) |
|
|
Haha, så man måste ha alibi för att byta bil nu. Jag får citera en god vän från sydsektionen. "E38 är sanslöst bekväm på alla sätt och vis, men det är något med vägkontakten som saknas". Skämt å sido. Jag har aldrig ägt en M-bil och det är på tiden att det blir av, så jag får hela hösten och vintern på mig att putsa och rekonda. Jag tror det kommer att fungera ;-) BMW CS #1812 |
|
|
Är inte dessa M5:or lika? Hur många svarta M5 E39 med sådana 20" fälgar kan det finnas i Göteborg. Länk Länk BMW CS #1812 |
|
| Länken går bara till aftonbladets förstasida? | |
| Det fanns tidigare idag en bild på en svart M5.a,som polisen misstänkte var inblandat i morden i Stora Höga. Denna svarta M5.a, var mycket lik bilen i anonsen. Bilden är numera borttagen från aftonbladet.se | |
|
Philip Sahlsten Är det inte dags att köpa en M5 ? |
|
| Det är inte svårare än att ringa på annonsen och se om någon svarar.. | |
|
Kolla här Länk Visst är det ruskigt likt bilen i annonsen, fälgarma är identiska, men jag tycker det ser ut som bilen som bärgas har silverlister invändigt, medan bilen i annonsen har trälister? BMW CS #5139 |
|
|
Denna har han svårt att bli av med! Länk |
|
|
Finns inga Interlagosblåa m539... ser inte ut att va Le Mans blå heller!!kanske mysticblå? va tror panelen! |
|
|
Jag är ganska säker på att denna bil har diskuterats här förut. Om jag inte minns fel så stämde bla inte milen på bilen.... Finns säkert någon som minns bättre än mig! Gillar fordon med fart |
|
|
Menar så klart bilen som Bianca länkade till. Gillar fordon med fart |
|
|
" Sahlsten skrev: Är inte dessa M5:or lika? Hur många svarta M5 E39 med sådana 20" fälgar kan det finnas i Göteborg." Ser onekligen ut att vara samma fälgar, dock ser det ut som att det är alu-lister och oranga glödlampor i blinkisarna bak på den "misstänkta" M5an. |
|
|
BMWs testförare körde ju 18000 mil på bana med sin just för att testa bla kopplingen. Måste du byta var 5000 mil så kör du förmodligen som en kärring Dan Helsingborg Kör E39:o, BMW M5 och BMW 525 |
|
|
Okej, det verkar inte vara samma bil men jag vet ändå vilken det rör sig om tyvärr. M5-letandet fortsätter trots massmedias vinklade rapportering. BMW CS #1812 |
|
|
Inte bara Tabbert, utan Tabbert Baronesse ;) mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Philip, du behöver inte motivera ditt bilköp alls...kunde inte hålla mig bara...:). Tips: E55 AMG 03- är säkert en ännu bättre husvagnsdragare! |
|
| Det var ju för vel att det inte var samma bil. Syns ju rätt tydligt på svt:s sida att den M5:an har alu-lister. | |
|
Den misstänkta M5:an har ju inte 20-tumsfälgar, det är ju 18-tum. Dan: och var fick du luft ifrån? Haha ;) Min källa om 5000 mil är en mycket erfaren BMW-mekaniker. Dom ör ju lite rejsiga, så det är klart dom flesta gasar på lite, och då slits kopplingen snabbare. Om du inte byter koppling var 5000:e mil kör du förmodligen som en kärring, mercafreaket! ;) |
|
|
Jag får se om jag kan utnyttja mitt underdogperspektiv till något positivt. Husvagn är i alla fall inte min grej än så länge. Ni vill bara åt mig. Leta M5 nu istället haha :-) BMW CS #1812 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.