|
Sida 26 av 29
|
|
|---|---|
|
Ja, jag lär ju inte tvätta inför dagens träff. Det formligen vräker ner nu... /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Ni vet väl att det är två saker man aldrig pratar om, vad man betalat för en produkt och vad man tjänar i lön. Däremot berättar man gärna vilka positioner man haft s*x med sambon eller hur bra hon/han är i sängen ;) = en gnutta dubbelmoral M V H Stephan |
|
| haha..den va bra Stephan:) | |
|
Grattis! För att bevara din nya pärla tycker jag du ska ge den en extra rostskyddsbehandling, hålrum, inuti dörrar, skarvar osv :) ______ Foto Länk |
|
|
Eller så köper jag din 740 och har som vinterbil. 25 är bjudet ;-) BMW CS #1812 |
|
fredde 7 |
Länk ???? |
| Förstår inte heller varför det ska vara svårt att berätta vad man har köpt bilen för? Är det för att när man väl vill sälja den vidare ska få ut så mycket som möjligt? Det är väl ändå marknaden som styr det. Inte vad man själv har handlat bilen för. | |
|
Med andra ord verkar det som att fick vi ett riktpris på någonstans mellan 130- och 140-tusen. Stort grattis till bilen och tack för en rolig tråd! |
|
|
Är det så att han kanske är rädd för kritik? Antingen har han köpt den "billigt" och vill inte stöta sig med dom som anser att man inte kan köpa en för det priset... Eller för dyrt och skäms för att kritikerna hade rätt. Oavsett vilket så är det bara att gratulera till en förmodar jag jättefin bil. Frasse |
|
| Sahlsten skrev någon gång tidigare i tråden att han gladeligen skulle meddela slutpriset (vill jag minnas), men uppenbarligen har han ändrat sig under resans gång. Bara att respektera, men synd - förstås. | |
|
Det är väl inte så konstigt att man inte basunerar ut inköpspriset på ett internetforum. Har man köpt en bil till bra pris kanske man inte vill berätta det, eftersom det blir sånt gnäll när man skall sälja (det är tydligen fult att göra vinst på en bilaffär). Philip, för 25' får du min 735'a däremot ;) ______ Foto Länk |
|
|
2009-08-27, dvs. for en dryg vecka sedan, saxat fran Sahlstens inlagg: "Det har det väl aldrig varit i den här tråden. Jag kommer att hitta min bil inom en mycket snar framtid och det ska bli så kul att skriva vad beloppet blev. BMW CS #1812" |
|
|
Riktigt kul Philip. Nu kan du slappna av:) Nu får du inte titta på en enda annons under hela September:) Ska bli kul att jämföra bilar vid tillfälle. |
|
|
Ja vad blev priset? =) jag har följt tråden med spänning alla 26 sidor =) /Jonas |
|
| Efter allt tjafs hit och dit om M5-priser i den här tråden är det ju lite tråkigt om du inte kan tala om vad prislappen blev. | |
|
Det tycker jag. Vi har likadan färgkombination också. Mobba mig inte bara ;-) BMW CS #1812 |
|
|
Grattis. Du kommer väl och visar bilen på körningen imorgon. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Stort grattis. __ /Chrille |
|
|
Grattis...men håller med Mixtus....priset? Frasse |
|
|
Grattis Fhilip. Vad kostade den? 99orna brukar ligga runt hundringen har jag läst mig till på forum ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.