|
Sida 17 av 29
|
|
|---|---|
|
Grattis till försäljningen, nu är det bara att leta bil och prut(t)a!...:) Lycka till! |
|
|
Helrätt simon_en! Nåt lämpligt skrot ska man nog kunna hitta ;-) BMW CS #1812 |
|
|
Skrotet kommer så småningom till dig..:) Själv hade jag kollat på bilar med stjärna (och jag jag har bara en födelsedag kvar innan 40..:) ). CLK 500 t ex. Ska dock inte spåra ur för mycket. |
|
|
Mercedes är helt okej faktiskt. Jag håller med om att CLK, CLS, S är fräna bilar. Dock tycker jag Audi är lite för anonyma för att kosta så mycket (RS, S). BMW CS #1812 |
|
|
Här kom en -02:a för 149k Länk |
|
|
Ska ringa på den imorgon ev. reservera. BMW CS #1812 |
|
|
Diamant Skick Man tar sig for pannan |
|
| Sahlsten var ordentligt kräsen och impulsköp inte en rishög | |
| Precis, lat det ta tid. Kika runt pa flera. | |
|
Helrätt pris på Uppsala-M5an, såld redan BMW CS #5139 |
|
|
Frassemannen, du brukar få tag i bra priser och har koll. Vad säger du? Var det rätt pris eller kan man bjuda ännu lägre? Philip du får handla nu, du kan inte steka på bussen. Köp en 750iA med spörtpaketet. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Just M5 har jag väl inte så himla bra koll på, men klart man kan bjuda lägre, det kan man alltid. :) Frasse |
|
|
Frasse du som är från Skånetrakten där de flesta M5:or tycks ploppa upp på Blocket. Kan inte du fixa ett bra "kompispris" på någon så jag ser att pruttalangen är äkta vara... ;-) BMW CS #1812 |
|
|
Nja...du Sahlsten....vill du ha en eller vill du bara se om jag kan få ner priset på nån? Är du seriös så kan jag kanske få fram en för "rätt" pengar men jag letar inte bara för att överbevisa nån...förstå mig rätt. :) Frasse |
|
|
Frassemannen, frågan är vilken talang M5aspiranten efterfrågade...:) |
|
|
Missförstå mig rätt :-) Självklart är jag intresserad av rätt objekt. En carbonsvart -99 för runt 120 borde väl kunna dras ned till 110 lätt? Det finns två intressanta i Skånetrakten. Du vet nog vilka... BMW CS #1812 |
|
|
Menar du denna så får du den redan för 110 000 ju..Länk Frasse |
|
|
M5:an är troligen borta innan helgen. Jag tycker annars den ser bra ut förutom den tvivelaktiga säljaren. "OBS!!!!OM DU TÄNKER PRUTA PÅ DETTA PRIS BLIR JAG FÖRBANNAD!". BMW CS #1812 |
|
|
Men han har försökt sälja den ett tag nu iallafall för 119 000...så vete fan om den flyger iväg så fort. Tror inte han fått bud över 90-100 000 så därför skriver han så....tyvärr mest "nysvenskar" som är spekulanter på denna biltypen här nere. Ge han ett bud på 105-107000 så får du den säkert Frasse |
|
|
Eller så blir jag förföljd :-) Vi får se om den är kvar senare i veckan. BMW CS #1812 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.