|
Sida 16 av 29
|
|
|---|---|
|
Säg inte det :-) Skämt å sido. Jag känner mer för denna bil: Länk BMW CS #1812 |
|
|
Den sista hade jag definitivt slängt ett öga på. Magkänslan säger att den kan vara en fin originalbil. Kolla bara upp vad som är bytt och vad som är på gång... Jag hade försökt att pruta ner den till 120. Annars anser jag att du är rätt ute med sökning av originalbil. Även den minsta styling såsom svarta njurar skrämmer bort mig som köpare i alla fall. Är det eftermonterat facelift så skulle jag kolla så att alla kontakter är original och att allt är monterat såsom på original facelift. Jag hade huvudsakligen utgått från skicket om jag hade varit styrd av priset. Det är helt enkelt för svårt att hitta en välutrustad bil med taklucka, rätt färg, rätt skick, mycket nybytta saker, bra däck och resonabla mil för 120-130. Man får kompromissa på något och i mitt fall skulle det vara luckan, utrustningen samt färgen. Skicket är A och O. |
|
|
Jag håller helt med dig Zed. Så fort det är grejat fram och tillbaka blir man ointresserad. Facelift runt om är däremot okej för min del. Så fort jag får sålt min bil åker jag och kollar. BMW CS #1812 |
|
|
Flyger 740n iväg? |
|
|
Lasse-SL500, kör mest saab själv, men visst skäms jag inte för min mondeo. Den dög åt Jaguar när de gjorde deras X-type..:) Visste vore det ql att "flyga"...kanske dock med 2,8l då...:) |
|
|
En till billig: Länk |
|
|
Första bästa Googlebild också. M5 för 85.000 kr, man undrar ju... BMW CS #1812 |
|
|
Vadda, blev det for billigt nu eller ... ;) |
|
|
Inte om du frågar Frassemannen ;-) BMW CS #1812 |
|
|
Du Sahlsten....du behöver inte håna mig bara för att jag inte tycker samma som du. Fast å andra sidan kanske jag med var som du när jag var i den åldern....okunnig och trodde jag var odödlig...:) Sluta med det tramset du håller på med, verkar ju som att du letar upp varenda jävla tråd jag skrivit i för att ha nåt att klaga på? Har du problem? Frasse |
|
Conan999 |
Verkar ruskigt billig den där blå -99:an Conan999 |
|
Frassemannen. Tycker du inte de är dålig stil att ifrågasätta hans hånande i HANS köpestråd? Det är faktisk HANS tråd detta. Ungefär som att man inte ska ifrågasätta ett barn på dess födelsedag. Philip gör ett underbart jobb, bla med 16 sidor om att köpa bil, som han inte har pengar att köpa för han ska först sälja sin 740. För om han vore seriös och hade pengar hade bil redan varit köpt. Philip. Hur många har du varit i kontakt med ang köpa bil? MAil, telefon, hur många bilder har du fått och hur många bilar har du åkt iväg för att titta på? |
|
|
Nä sallepwr...inte om du hela tiden får höra..."inte enligt Frassemannen" och sen blir idiotförklarad för att man "råkar" hitta bilar betydligt billigare än han kan drömma om. Man blir rätt less faktiskt. Att han sen skapade tråden spelar väl ingen som helst roll Frasse |
|
|
Frassemannen: sluta vara så lättstörd, ta det med lite humor i stället. Den blå 99:an har en fejkad bild i varje fall, Googla "bmw m5 e39" på bilder så är det den första som dyker upp. Ngn som vet ngt om den för 119.000 i Malmö som säljs av "m5"? |
|
| Den i Malmö är samma bil som i Hbg för 139 995 kr. Synd att den har träinlägg. Har inte varit och tittat på den. | |
|
Ja, det är samma bild i varje fall. Verkar väldigt skumt... om man säljer en fin bil borde man väl ha vett att lägga ut bra bilder och skriva utförligt om den tycker man? Heter man sen "bmw" eller "m5" känns det inte mer seriöst, iaf inte för mig. :) F.ö. tycker jag det är trist att se så många stylade M5:or i annonser. Ljusblå halvljus, takvingar, svarta grillar, svart solfilm på halva bilen, konstiga angel-eyes, fula fälgar, "kolfiber"-detaljer. Ju fler såna stylade bilar, desto mer tappar den sin exklusivitet, och desto snabbare faller priserna. Varför måste dom? :) |
|
|
har fått erbjudande om inbyte på min 530d mot denna M5a. Länk såg att den fanns med lite i början på tråden o undrar om någon har mer uppgifter om den? vad ska jag kolla upp? är en tidig -00a med 18k mil, men vanos o LMM är bytta ///Danne |
|
| Om det nu ar sa att Sahlsten inte har cash att handla for just nu - vad spelar det for roll? Han vet vad vill ha och vill dessutom gora resan dit lite roligare. Om inte annat ar det kul att folja jakten. Lat han salja sin 740 i lugn och ro sa far vi se vad det blir. Jag tycker fortfarandet det kan vara lage att vanta till i host nar det borde bli koplage, om det nu inte dyker upp nagot innan dess. | |
|
Exakt pojkar! Nu är bilen såld och nu finns det roliga vagnar att ta itu med. En glimt i ögat eller ett smiletecken förklarar allt ;-) BMW CS #1812 |
|
|
Är detta något Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.