|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag tänkte åka 635:a till Ulva kvarn Länk , strax norr om Uppsala, nästa tisdag 4/8 (förutsatt att vädret blir bra förståss). Det vore kul om någon mer kunde hänga på så att vi blir några hajar bland alla Morrisar eller vad som nu kan tänkas hitta dit. Skriv upp er här under om ni är intresserade, som mötesplats föreslår jag Novation (BMW) i Uppsala strax efter 18.00, så kan vi rulla iväg mot Ulva kl 18.30. mvh Fredrik vacker förare ska ha vacker bil:)Länk | |
| Du är en vecka fel, den 11/8 är det träff genom BMW CS på Novation kl 16.30, för att sedan åka till Ulva. | |
|
sleeperix: Å tusan! Men det går väl att åka dit två gånger :-) /F |
|
|
Hej! Jag har kvickt fått förhinder. /F |
|
|
Kommer det några i morgon? Jag tar med kameran som vanligt :) Länk |
|
|
Jag tänker dyka upp om det inte blir alldeles för dåligt väder. |
|
BMW 528 |
Vi komma vi komma från peppakakeland.....nej jag menar från Heby med svärmor i svärmorsluckan......ut och cruisa med henne och min fru.....det ska bli kul. Mvh /// Leif |
|
Jag kommer, hoppas inte att det regnar när jag tvättar kärran innan bara... |
|
|
Jag kommer, åker först till Novation för uppsamling ! /Janne Janne E61 535D 2008 Sportautomat. |
|
|
Jag kommer, med en något regn/dammprickig bil. /F |
|
|
Det var en trevlig träff.Kul att det var ca 30 st som trotsade det dåliga vädret. Jag la upp några bilder från träffen här. Länk Kommentera gärna:) |
|
|
Riktigt snygga bilder! Ja, det var en trevlig träff och bra uppslutning. Icke-BMW:arna vid Ulva Kvarn var inte mycket att hänga i julgran... |
|
BMW 528 |
Hej 2002tii ! Grattis till 1:a vinst i frågetävlingen. Fina bilder...men jag vet inte om du har upptäckt att det är fel img på två bilder. Mvh /// Leif |
| Bara att konstatera att man får följa med litet bättre här. Hade kommit om jag vetat om det. | |
|
Tack! Kul att ni gillade bilderna. Trodde aldrig att jag skulle vinna tipsrundan så det blev extra roligt då det brukar vara riktigt vassa proffs på dessa träffar. Mvh Patrik |
|
|
easy rider: Kolla bmwcs.com det var stockholmssektionen som anordnande träffen och det är inte alltid som dom annonserar sina träffar här. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.