|
|
|
|---|---|
|
Med denna postning ber jag Er anmäla ev. intresse för en om en träff på lämplig plats där förevisning av buckelborttagning samt allmänt däcksparkande och ätande av en trevlig buffe kan vara av intresse, allt till självkostnadspris. Mvh Asken | |
|
Jag är intresserad, tids nog så får jag nog min första buckla på 335:an.. |
|
| kanske intresserad beroende på när | |
|
Jag är intresserad, men är det en kväll mitt i veckan få jag svårt att komma loss. Upplåter gärna min högra bakdörr till förevisningen av buckelborttagning:) --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Upplåter gärna hela min bil till förevisning av buckelborttagning:) ______ Släpp koldioxiden fri |
|
|
Kommer gärna,har ett par fina dörruppslag som kan djupstuderas. Mvh Dic. |
|
|
Jag har en stor buckla på min 325:a, den kan vi hjälpas åt att knacka ut :-) Klart jag försöker komma! /Fredrik |
|
|
Jag kan tänka mig att haka på. Thomas |
|
|
Eller så kommer ni till Knutstorpträffen i helgen, där kommer vi att ha bulknackare på plats! :-) Hade varit roligt att komma upp men de tär så förbenat långt att tuffa på i compacten nu när all komfort är borta. Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Jag kommer gärna och kikar hur det går till. Finns nog nån liten buckla som kan åtgärdas med. Niklas Fransosen |
|
|
Knackarna som tydligen kommer till Knutan kan verkligen rekommenderas. Hjälpte mig förra året, men inte så mycket knacka utan mera fin och god massage. E38 riktigt njöt av behandlingen! Som att gå till chiropraktorn, obehaget borta! MAGIC :-) __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Beroende på kostnad för att få bucklor fixad är jag intresserad, har ett par små buklor som jag gärna vill bli av med. M3 E30Länk |
|
|
Jag har en E36 som påminner om en hagelschaden-bil. Det finns bulor på de mest konstiga ställen så jag är gärna med.. Trevligt att du är tillbaka Peter! :) |
|
|
Asken: Ev kanske även jag dyker upp med en bil som behöver lite kärlek. STEPHAN: Den är mkt liten du kan knapps se den så andas igen så ja lugn och fin :=) |
|
|
Staffan; Jag är påväg till akuten med hjärtinfarkt :( Vad har hänt? Är den i klass med när jag blev flankad av den gamla tanten när bilen precis var klar? |
|
|
STEPHAN: Som jag skrev och som jag trodde du skulle drabbas av en hjärtinfarkt när jag skrev detta :=) Precis som jag skrev du kan knappast se märket nu var det ett tag sen jag körde bilen......men om inte minnet sviker mig är skadan lika stor som 1 krona. Säg så här Asken kan knappast se märkte blev du lite lugnare nu? |
|
|
Nu är jag lugnare - sen om det beror på syrgasen och morfinet eller på din text vet jag inte ;) |
|
|
Uppdatering. Detta evenemang kommer gå av stapeln i februari- mars 2010, efter putsträffen i januari. Mvh Asken |
|
| Blir det nån putsträff? | |
|
Buckelknackarträffen genomförs tillsammans med BMWCS Stockholmssektionen vid deras klubblokal i Bromma den 15:e April. Se bmwcs hemsida för mer information. Specialpriser på att ta bort dörruppslag lovas. Välkomna! Asken |
|
|
Imorgon den 15:E april kommer Christian från Automiracle att närvara vid sista vinterträffen vid BMWCS klubblokal kl 18 på tackjärnsvägen i Bromma. MEdlemskap kan tecknas på plats. Varmt välkomna att fixa till Era bilar. Kaffe mm serveras. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.