|
|
|
|---|---|
| Länk | |
| Lät intressant! Prisuppgift? | |
|
Gissar runt 5.000kr Finns dock snikmodeller med endast tracking, var bara att skicka en SMS så fick man GPS-position som svar, dessa kostar 1500-2000kr |
|
|
Alltid intressant med "företag" som inte kan/vill/vågar visa upp mer än ett (två här) mobil nummer ( Ena mobil numret på frun (??)), ingen adress, ingen verksamhets ort, inget organisationsnummer etc etc.... |
|
| Kollat på T70C larmet där man kan köpa till GSM modul.. den gick på ca 3500:- plus larmet då för ca 2500:- (plus montering) Känns nog mer aktuellt för min del iaf.. | |
|
Gasar-Magnus. Jag tror killarna startat upp relativt nyligen, och då är det nog så att det hela körs som enskild firma, kanske i kombination med andra arbeten, rätt vanligt. Men hemsidan kan bli bättre, kontaktuppgifter, priser etc... Johan stötte jag på av en slump i ett annat sammanhang i veckan, han är är tränare i kampsport och det lilla jag vet om honom så är det en reko kille. Frågan var alltså inte om du Gasar-Magnus kunde ge din bedömning huruvida du anser företaget är seriöst eller inte, min fråga är som topic lyder, är produkten bra eller ej? |
|
|
Robert: även nystartade företag brukar ha postadress.... om dom vill ge ett seriöst intryck på mig iaf... Vad produkten anbelangar ; vad är unikt med den?? jämfört med t.x tidigare nämnda ( och välkända) Cargard, RedKnows eller Guard Systems vad har den som dom inte har?? dvs finns det marknad för ännu en aktör eller kommer dom drunkna i utbudet?? |
|
|
Hej alla BMW fanatiker! Jag är en av ägarna till Autosec här i Sverige och jag skall försöka svara på era frågor ang Troja och Autosec.nu 1. Varför har vi inte anger någon faktura eller besöksadress på hemsidan? Jo detta är för att vi inte har skaffat något kontor ännu och jobbar hemifrån, vi startade firman stax innan semestrarna och webbkillen som gör hemsidan åt oss är även han på semester till den 3/8 adress kommer. Hemsidan kommer uppdateras med fler bilder, installationsmanual i pdf, återförsäljare, och självklart org nummer och i framtiden en adress. 2. Telefonnummer till oss, min fru står som ägare av det ena nummret och detta för att hon redan bedriver enskild verksamhet och samma telefonnummer använder jag även privat, detta kan komma att ändras i framtiden. 3. Produkten är väldigt ny med de specifikationer som den har i dagsläget, det finns idag ingen mer sofistikerad tracker på marknaden till detta låga pris bla har den ett patenterat sleeping mode som gör att den kan klara sig i upp till 200 dagar endast på batteri (optimala inställningar) 4. Varför uppger vi inget pris på hemsidan? Jo detta är för att vi idag endast säljer via våra återförsäljare och dom har fått riktpris av oss. Vi kommer dock gå ut med erbjudanden på bil/båtforum runt om i Scandinavien, självklart skall jag lägga Autopower på minnet. : ) 5. Pris till kund inkl moms: 4400.- exkl montering som kan göras själv men försäkringsbolagen kräver auktoriserad montör för att självriskeleminering skall gälla. Montering kostar från 500.- beroende på vad man vill ha inkopplat. Om ni har fler frågor eller är återförsäljare intresserad av produkten kan ni skicka mig ett mail på jonas@autosec.nu så återkopplar jag så fort jag ser detta. MVH Jonas Larsson verksamhetsansvarig Autosec.nu Keeps your vehicle on track! |
|
|
Som jag sa, gissar runt 5000kr :D Men det är väldigt billigt med tanke hur mycket farbror blå hjälper när ens älskling är stulen, för mig är det prisvärt att se tjuvarnas fejs när bränbollsträdet släcker deras framtidplaner när den brutalt trycks upp i rektumet. |
|
|
Verkar helt klart lovande. Lite latjo att någon ens orkar sitta och kolla vem som har ett telefonabonnemang, speciellt som vederbörande döljer sig bakom ett nick och inte ens själv vågar stå med sitt egna namn. Nog om detta, jag är nöjd med svaret, och produkten verkar bra. Sätter upp den på "att-köpa-listan". |
|
|
Robert: bara naturlig nyfikenhet när man inte hittade någon adress el liknande, väntade mig nästan att se att det var kontantkorts telefoner för att göra bilden komplett... men tack och lov var det till det bättre, men som bekant så får man bara en chans att göra ett första intryck Vad gäller vilket namn man vill visa upp här så väljer man ju helt och hållet själv ju hur offentlig man vill vara... T.ex din radio & TV kände kompanjon valde ju INTE "artistnamnet" när han hängde här... |
|
|
Lite ot, men i den frågan har du rätt Gasar-Magnus, naturligtvis är det upp till var och en att välja hur offentlig man vill vara. Ha en bra dag! |
|
|
Såg att jag missat skriva vart Autosec håller hus och svaret är: GÖTEBORG : ) MVH Jonas Keeps your vehicle on track! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.