|
|
|
|---|---|
|
Länk har någon handlat härifrån??? undrar om de är kvalitet på prylarna | |
|
Hallå. Har inte handlat där men väl på detta stället Länk ,och det var inga bra lager läs Länk . Men nu har jag precis fått hem och monterat andra lager som jag beställde här Länk . Dessa var klart bättre samt att ABS-sensorringen ingick :-). Läste lite trådar och fick klart för mig att detta var ett "kvalitetsmärke" vad gäller eftermarknadsdelar. Dock så måste dom haft något strul i monteringen med just denna sats lager då dom glappade lite, men det var inga problem att dra till dom själv. Mina kartonger hade nämligen ett "kontrollsigill" som var brutet och sedan ytterligare ett obrutet "sigill" ovanpå det, så jag antar att dem kanske haft problem med en speciell batch. Så här såg lager/kartonger ut, skruvar ingår också Länk . Dom hade inte angett fraktkostnad till sverige på sin ebaysida, men det är bara maila och fråga. Jag mailade och fick svar på 4minuter att det inte var några problem och att det skulle kosta EUR15,90, vilket det också gjorde. Totaltkostnad för 2st lager inkl frakt blev 1587,55:- Beställde Fredag em och dom kom till dörren med DHL Torsdag veckan därpå. Oj detta blev långt..... :-) |
|
|
hej tudor2, jag precis letade ochså efer hjullager, och prisen på e-bay sidan är ju helt klart grymt bra. dock kan jag inte tyska så det är svårt att leta där. vet du om jag kan beställa samma hjullager som du länkar till till en 523? det är ju E39 ochså så det borde funka |
|
| Samma lager på 523 som 528, bara att beställa :) | |
| bara sista fråga, vist var det fram lager? :) | |
| Ja det var fram | |
| vorne=fram hinten=bak | |
|
tack för hjälpen! en sista frågan, helt off-topic. finns det dimljus där och kanske ni kunde passa en länk till höger :) det var då en upplevelse att registrera sig på tyska :) |
|
|
Jo man får leta djupt efter den gamla bortglömda skoltyskan... Kollade lite snabbt efter dimljus där men kunde inte hitta några. Har för mig att det heter nebelscheinwerfer på tyska. |
|
| tack för hjälpen! | |
|
tack för hjälpen blir nog att beställa därifrån,,,angående tyska sidor så kan man använda detta Länk och översätta från tyska till engelska |
|
|
Bara måste tipsa om detta köp, kulledsavdragare hos swedol art nr: ve-72068 296:- Länk . Nästintill en exakt kopia av kamasa´s avdragare, men åtskilligt mycket billigare, kamasa kostar 750:-. Tänkte först köpa en på biltema för 59:- men konstaterade att gapet på den inte kunde öppnas tillräckligt mycket för att passa alla leder. Men denna funkade klockrent , betyg 5 plus. Bara ett litet tips om ni inte redan har en. |
|
| vad konstgt med frakten, dom vill ha 25 från mig... kanske för att jag bor i norrland! F** | |
|
Dom jag köpte var ett set med 2st lager. Det är inte så att du angett 2 set? Men annars så låter EUR25 helt ok ändå. Jag skickade tillbaka 2st hjullager till annat ställe i Tyskland, kostade mig 470:- med posten. |
|
|
nej, men dom sa att det kostar olika i olika delar av Sverige. man får väl skyla sig själv om man bor så långt upp :) men nu är det beställt 2st för samma pris som en på mekonomen :) helt underbart! |
|
|
ok. Lycka till med bytet. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.