|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
verkar vara väldigt dött med begangnad marknaden nu trode folk var mer ute efter billiga saker nu under låg konjukturen verkar stå stilla båda här på autopower och blocket E34 är visserligen en gammal bil men bara för 1år sen vet jag att de var mycket efterfrågan om delar till dessa bilar men inte nu | |
|
E34 börjar ju bli rätt gammal men en servad 525 med M50 motor har i mina ögon högt bruksvärde för småpengar. Synd att många andra inte inser det. //Magnus |
|
| Det finns väl massor av E34 på blocket... | |
| ja de e klart de finns massa E34 och det är grymt bra bruksbilar gillar dom starkt men jag sitter på massor med fina reservdelar jag inte behöver och vill inte skänka dom till en skrot som i sin tur säljer dom skit dyrt sen | |
|
Har du gardin till lilla rutan höger dörr ? Kjelle |
|
| nej tyvär de hade inte ens den bilen | |
|
Ok tack Är tydligen svårt att få tag i beg. Kjelle |
|
| a det kan jag tro eftersom att de inte är många E34 som har detta jag har bara haft det på en E32 750iAL och inte på nån av mina E34 | |
|
Jag har gardiner på alla 5 rutorna bak på min 525 sedan, elrollon kärvar dock. Det stoppar ljus, men man ser ut har varit väldigt nöjd |
|
Gemini__ |
Mycket bra att ha så att man slipper åka runt med tonade rutor för jämnan. Saknar detta mycket på E38:an, har det på E34:an. |
|
Man kanske skulle plocka ner bilen i delar och sälja jag tror jag får mer.... en 500 för gardinerna en 500 för databoxen 500 för en ny lamda 500 för massen 1500 för däcken....nu är vi ju uppe i mer än vad bilen är värd. |
|
|
En gardin kostar ca: tusen på BMW Kjelle |
|
| Vad skall jag ta för dom då? | |
|
Jag trodde du skojade, men har du en så köper jag den, den är kompl. förmodar jag? Kjelle |
|
| okey det var väldigt mycket om gardinerna nu | |
|
///535power: hur menar du att begagnatmarknaden är död? att det inte finns begagnade delar till salu eller att ingen köper begagnade delar? jag kommer från volvovärlden och har nyss köpt min första bmw och är väldigt imponerad över bmw's begagnatmarknad.. finns gott om delar till bra priser.. man kan t.o.m. traska in på bmw och köpa nya delar till överkomliga priser.. det är man verkligen inte van med som volvoägare.. |
|
| Marknaden är inte död det finns hur mycket som helst till salu, men många säljare tror att markanden är död pga att dem begär för högt pris. | |
| Metanolic vad har du för volvo, volvo brukar har väldigt överkommliga priser med sina niceprice kampanjer. | |
|
har min 9'e 240 nu.. har hållt på lite med 740 oxå.. grejjen är den att jag behöver alltid konstiga delar som ingen annan köper för att jag alltid ska trixa med specialsaker för att få allting som jag vill ha det ;) (som dom flesta seriöst bilintresserade..) och man kan ju dessutom inte sitta och vänta på att dom ska ha någon kampanj så fort man behöver nånting.. i allmänhet är volvo svindyra på alla delar.. bmw verkar vara billiga.. köpte en oljetrågspackning till min M60 här om dagen.. 290kr har jag för mig.. hade volvo tillverkat en lyxkryssare med V8 1993 och man hade gått in på volvo och frågat efter en packning hade den kostat minst 2000kr förmodligen. . |
|
|
Min arbetskamrat sålde sin 525 -93:a på typ 3 dagar. Annonserade den för 18K __ /Chrille |
|
|
^MeTaNoLiC^ nu svamsar du, Volvo har hur bra priser som helst. Sen att du håller på med 240 är som att jämföra med en e28. Ang beg marknaden är det väl så att folk köper mindre bilar i tron på att det ska bli billigare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.