|
|
|
|---|---|
| Vill ha mer ps utan att behöva köpa en M5. Hur gör man utan att behöva ruinera sig? | |
|
Effekt kostar pengar, så är det tyvärr ;) Om jag fick välja så skulle jag satsat på ett sportsystem, det ger inte särskilt mkt effekt men lovar att bilen blir roligare att köra när den låter härligare. Här har du ett Eisenmann system passande din kärra: Länk Ett annat alternativ kan ju vara att åka till tex Ferrita eller nån liknande firma som bygger avgassystem så kommer du säkert undan lite billigare. Lycka till! |
|
|
Trimma en sugmotor är som att riva tusenlappar i kallduschen, tyvärr. Turbo-kit kanske är för avancerat ? |
|
|
Luffarturbo och 2x2.5" avgas från grenrören går enl nedan Länk Dålig mobilfilm, men går ju ungefär som denna:) Länk Vill man kliva upp till M5 E60 prestanda gäller överladdning.... |
|
| Tack för era svar. Ett Eisenmann eller liknande för lite mer ljud ska jag titta närmare på. | |
|
Kalix: Prata med Xerius-racing.se , jag har handlat ett flertal ggr därifrån och det har aldrig varit några problem, riktigt trevliga faktiskt. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.