|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
nr 12 på bilden va? Länk kostar 202kr + moms på bmw |
|
| jappz. nr 12 på bilden. ja det är yttre hölje på den. jag har använt liten luftsåg några gånger och en huggmejsel någon gång. inga större problem. | |
|
Vad är nummer 4 för något? Länk Bör den oxå bytas? /Jonas |
|
| jag har bara bytt den främre och främre uttre bussningarna(Dom Vanliga) på dom jag gjort. men vill man så e det ju garanterat bra. men e det inget fel på dom så varför?? man gör det om man vill med andra ord. | |
|
Diffbussningarna såg bra ut. Däremot var mina silentblock i mindre bra skick, så nu håller jag på och monterar ner bakvagnen. Har en liten fråga bara.. ska man tänka på något speciellt när man lossar kardan från diffen? Några tips eller trix om hur man går till väga..? Förutom det så verkar det mesta glasklart =) Powerflex på G! /Jonas |
|
| Casy, passa på och ta lite foton som du kan dela med till andra som ska göra samma operation inom kort :) | |
|
foton finns på Länk Jag har pressat ut alla silentblock, men det var bra drygt! Jag har spenderat 14 timmar under bilen än så länge =) Men så går det när man aldrig har gjort en liknande operation förr. Nu vet jag hur man gör till nästa gång! Powerflexbussningar är beställt och kommer förhoppningsvis innan helgen. Kan ta lite fler bilder då, lägger upp dom i galleriet på gorg. mvh /Jonas |
|
| ser fint ut casy blir säkert en jäkla skillnad när du får dit powerflex.. jobbigt att ligga under bilen länge armarna tar stryk :) | |
|
Ja det är duktigt jobbigt =P Man kan få en jäkla träningsverk av att ligga under bilen o skruva med huvudet 5cm ovanför marken hela tiden. Vi får hoppas att det går lite smidigare att montera ihop allt. Jag har ingen lust att jävlas något mer.. ;-) /Jonas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.