|
|
|
|---|---|
|
Att det äntligen kunde vara min turdag, dessutom så här första dagen på semestern. Undrar bara hur mycket man behöver slanta upp i förväg för att få hämta vinsten.........:-) Att de bara orkar. confirmation letter from BMW We wish to notify you that this email address was randomly selected enteredinto our free Category draws of our bmw automobile email users online promo held on 15th July 2009.You have subsequently emerged a winner andtherefore you are entitled to a substantial amount of 950,000.00GBP and a 6series BMW car.For claims, fill and send your information via the email given below Contact Mr. Mark Prince , Promotion Claims Manager Email:mrmarckprince009@yahoo.com.hk Or Call Tel No.: +447031977695 Names: Age: Country: Address and Phone no Austin M BMW AUTOMOBILES CONFIDENTIALITY NOTICE: This communication and any attachments may contain confidential or privileged information for the use by the designated recipient(s) named above. If you are not the intended recipient, you are hereby notified that you have received this communication in error and that any review, disclosure, dissemination, distribution or copying of it or the attachments is strictly prohibited. If you have received this communication in error, please contact the sender and destroy all copies of the communication and attachments. Thank you. MSG:104-123 | |
| Grattis! B-) | |
| Vad orättvist. Jag vann bara £750.000 och ingen bil. | |
|
lol, vads gjorde du med den lilla vinsten? Livet börjar vid 3bar min bmw 324td hemsida Länk |
|
|
Jag vunnit hela US$12.000.000 och 12st valfria Toyota bilar, 3 ryskor har blivit kära i mig, blivit LOVAD att jag får hela 5cm längre pitt... Lustigt spam man får dagligen, bil "vinsten" var 12st mail men olika vinst nummer otroligt nog.. men det genomskådades direkt efter första mailet, visst länk till toyota och annat skit som e-mail adress till prisgivarna.. MEN fet tabbe var att det var skickad från både gmail och hotmail, avsändaren stod på någon Toyota firma i kina såg seriöst och allt men klickade på "visa information" så såg man hotmail.tw eller liknande. Att dom orkar, borde vara lag på att förbjuda spam... finns nog en svenskt lag på det men tyvärr gäller det endast i sverige |
|
|
och hur sannolikt är det att man har en yahoo-adress när man ska ge bort så himla mycket pengar?? __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
| Vadå? Är inte Elena kär i mig? =( | |
|
Ismo: Då kan du ju byta till en mindre BMW;-) /Udo Dirkelsniff |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.