|
|
|
|---|---|
elof |
hejsan! någon som har erfarenhet av 330d ? vore intressant att höra vad ni som äger en 330d säger om dom, vad ligger snittförbrukningen på? rekomenderar ni köp av denna modell? tacksam för svar |
elof |
in´gen som erfarenhet av denna bil? |
elof |
verkar vara väldigt tunt med 330d erfarenhet på detta forum:) funderar nu strakt på att slå till på en, har provkört både aut och manuell och båda har ju sin tjusning. Lutar åt en autmatväxlad bil just nu. Någon som har erfarenhet eller någon ide vilket man |
|
Min farsa har en 320d med automatlåda. Själv tycker jag att den kör bra.. Bra vridmoment osv.. Så 330d borde väl vara en del bättre (6cyl, flerahästar, bättre vrid osv..) än 320d.. Därför drar jag den slutsaten att det e en rolig bil att åka runt med. Har sett här på forumet att den snittförbrukningen skulle ligga på runt 1l (med aut.låda).. BMW..!! The rest is meanigless!! Länk |
|
|
Låter mycket med 1 l/mil men kanske med 4-hjulsdrift och Touring. Tror nog att en vanlig borde ligga ner mot 0.8 l/mil. Har inte kört en själv med det man läst låter ju enbart postivit. _____________________________________ BMWCS #5157 Länk |
|
|
Med aut.låda stämmer det nog med 1l. 320d ligger på 0,8l med aut låda..Har själv kört en.. så kanske stämmer 1l.. BMW..!! The rest is meanigless!! Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.