|
|
|
|---|---|
|
behöver hjälp med färgerna till ljusen fram, har tagit bort båda pga någon klåpare har varit där innan och dragit fuskkablar, gör det ordentligt nu , och hittar inget bra el schema på internet, någon har en m3 3.2 som jag kan ringa när han / hon står vid bilen? eller någon som har ett riktigt bra el schema i byxan ;) | |
|
Är det kablaget inuti själva lykthuset du är osäker på? Eller menar du anslutningen fram till lyktan? Jag har en 3,2 och kan säkert hjälpa dej men är på jobbet just nu. Dock borde det vara likadant på samtliga E36'or? (kanske inte mellan Coupé - Sedan) |
|
|
det är kabel härvan fram, om du kollar på vänster sida , så har du en "tunnare brun" och en svart lila , vart går dom ? dom kommer ensamma i en liten kabelhärva , tror dom går in på "lys sladdarna" kan du kolla det ? eller om du har msn kan vi ju lösa det där, är nog mer kablar jag måste ha hjälp med. |
|
|
Dom är förmodligen till ljusnivåreglering, vill minnas att dom har dom färgerna. Tunna kablar är oftast bara signalkablar! |
|
|
Låter som det skulle kunna vara till ljusnivån som gOry säger! Har inte bilen här men kan försöka kolla imorgon. Har troligen elschema på det där men är totalt värdelös på att tyda det så jag tänker inte ens försöka :P |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.