|
|
|
|---|---|
| ..."skiljer" mig från min fina 323ci, skall istället åka Volvo 740 kombi -90...:((( | |
| ...fast jag har ju ngt att se fram emot, förstås...*blink* | |
|
... ... *fattar inge* va hände? ingen vetti person sku juh göra de byte friviligt ... ... |
|
| äh, jag larvar mig bara. :) Skall iofs köra Volvon på vintern, men väntar på en M3 '02 som ska levereras i juli:))) Fast jag ÄR liten ledsen i ögat, som skiljer mig från 323'an... men det får jag ta ;) | |
|
Ja en M3:a är ju inte dåligt!!!!!!!!!F**N vad man blev avundssjuk på dig ;) Lycka till med den nya bilen då :) Mvh Ricke |
|
|
hehe, volvon är ganska kul på vintern, 745:an beter sig roligare än en vanlig 740... *hoppas jag får min volvo såld snart, ska fixa till BMW:n* #232 i E28 registret Länk |
|
|
BMWCoupe: Ja du, en 323 mot en M3... jag tror att jag skulle kunna stå ut med att inte se 323:an något mer.... eller tror du inte det. ;) Mvh Johan |
|
|
De tårar som eventuellt kan pressas nedför kinden gällande skilsmässan med 323:an torkar nog snabbare än någon kan ana........... |
|
| jo... men det känns ändå som att skiljas från en god vän...helt problemfri har den varit:) | |
|
BMWCoupe jag förstår dig... I Lördags så sålde jag och min kille "Lillan" som vi var jättenöjda med. Det var en, jag menar naturligtvis ÄR en 528i -98 mörkblå metalic, sänkt, svarta skinnstolar, tonade rutor, pdc, och *sniff* underbar... man har lite lätt seperationsångest... men nu har det börjat gå över... Hang in there... det blir bättre... Anna |
|
|
BMWCoupe: Jag kan bara säga att du valt en riktigt underbar bil. Mitt leende har inte försvunnit på en vecka sedan jag bytte M3 Cab:en mot M3 Coupen. Nu går ju inte du från E36 till E46 men det kanske är lite samma sak eftersom jag inte gått upp så mycket i motorstyrka men däremot i komfort och ljudet är underbart med fönstret nere och Sport-knappen intryckt. Bra val ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.