|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Ser att det pratas lite om min pärla :) Länk Det är kul med uppmärksamhet. Det är ju alltid marknaden som styr slutpriset och hur bråttom det är att bli av med objektet. Som min situation är just nu så sitter inte jag i sjön då alla mina bilar är betalda till fullo och jag har fyllt gubbe så försäkringen är inte dyr heller. Anledningen att jag eventuellt säljer min bil är att jag tycker den är för fin att busköra med så jag glider mest bara med den.Det har blivit max 100 mil i år.Så jag har köpt en Porsche 944 Turbo (opps) som jag tänkte köra lite konbana med och ha kul med. Min åsikt om man ska köpa en m5a som är 03 eller 99 så tycker inte jag att det har någon betydelse eftersom att det är ju gamla modeller båda två så skilnaden är försumbar tycker jag. En avgörande sak om man ska köpa en billig eller dyr m5a är om man tänkt ha den kvar en längre tid då spelar inte priset lika stor roll eftersom att dom extra pengarna slås ut på flera år.Det lönar sig alltid att köpa så bra bil som möjligt har jag lärt mig efter många år. Ska man bara ha bilen över sommaren och busa med så är det nog kanske bästa att köpa billigaste på blocket om inte skicket är prio ett. |
|
|
2002 tii Inte för att det har med ämnet att göra men det skulle vara trevligt att se några bilder på din 2002:a! |
|
| Glöm det jag hittade dem. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.