|
|
|
|---|---|
| Ska åtgärda lite rostfläckar på min E39, och undrar om någon vet en bra lackerare eller firma som fixar sådant. | |
| Pherssons billackering i falun är mycket kunniga. Tar bara åt sig jobb som inte stressas igenom. | |
| snobben: Tack för svar! Hur menar du att det endast tar åt sig jobb som inte stressas igenom ? | |
|
Är det denna du menar ? Bröderna Pehrssons Billackering Åsg. 93 79170 Falun 023-137 78 |
|
| Ja! Vissa har ju tendens att mycket är bra men dom satsar på nöjda kunder istället. dom har alla jobb till volvo i stan. Skall själv lämna dit mina 18 tummare på lack. | |
| Ringde nyss, tyvärr så lagade de inte rost där. Får söka vidare. | |
| Rek. MD´s Bil&Plåt Ludvika/Sunnansjö som i sin tur anlitar Ludvikalacken. | |
| Anders: Så då kan man i princip ringa direkt till Ludvikalacken ? Har närmare dit :) | |
| Ok, tänkte bara om det var något plåtjobb innan. Mattias på MD`s lagar, riktar och grundar med syragrund. Resten fixar Ludvikalacken. Det brukar bli fint resultat där. | |
| öppnar tråden igen. Någon som kan rekommendera en bra lackerings firma helst i borlänge? Har fått två repor en mitt på motorhuven och en på en sidospoiler. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.