|
|
|
|---|---|
|
Ska tanka i morgon och funderar på om man skulle slå i en flaska STP Injector cleaner. Inte för att motorn går dåligt mer bara för att den ska må bra typ. Tänkte bara höra om någon annan gjort detta med bra resultat så man inte skadar motorn. | |
| Eller om någon annan har något bättre att rekomendera. | |
|
Pengarna i sjön. Sök inlägg i ämnet så får du höra vad andra säger. Finns dom som hävdar att det "funkar bra" men placebo gör sig förmodligen gällande... |
|
|
Placebo eller ej, har hjälpt mig en gång iofs var det på en äldre bil men ändå! Har för mig att det står i bruksanvisningen att man ska ha högst 40liter i tanken innan man häller i. |
|
| Om bilen inte går ryckigt lär du inte märka någon skillnad, på en bil som går OK har jag inte märkt någotn skillnad alls. | |
|
Tänkte mest att det kanske kan va bra som underhåll att slå på en flaska då och då för att smörja upp bränslesystemet. Bilen går bra som sagt |
|
| pengarna i sjön. tanka Vpower istället | |
|
Rent generellt så är dessa typen av produkter populära i USA, där bensinen kanhända inte alltid håller den "kvalitet"(subjektivt) som här i Sverige. Om du ska hälla i något rekommderar jag Länk alternativt Länk Omega 992. Det är riktigt kvalitativa produkter. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.