|
|
|
|---|---|
| Senaste bmw 750ia-95 på powerbörsen. Den ser otroligt fin ut. Ovanlig färg dessutom. Någon som känner till den? | |
|
Det är Kalle Hansens här på forumet... M V H Stephan |
|
|
Exakt, finare 750 av samma årgång lär bli svårfunnen i det här landet, vilket gör bilen ytterst svårvärderad. Visst får du en 740 -99 för samma pengar, men knappast i samma skick med lika gedigen dokumentation. Hoppas den förblir i samma skick oavsett ägare. BMW CS #1812 |
|
|
Synd att vänster insug har korroderat. Visst, saknar lite utrustning men riktigt fin är den. mvh. Lasse ## Köra BMW 7'a, det är livskvalité ## |
|
Gemini__ |
Om det enda som utmärker sig negativt är ett korroderat/oxiderat insug så måste man nog säga att nivån ligger rätt högt på objektet ifråga. =) Ser riktigt fin ut, att ägaren är seriös har väl knappast undgått någon som varit verksam här på forumet ett tag. Hoppas den hamnar i rätta händer. |
|
Tänkte faktiskt detsamma. Det är nog den minsta bekymret under resten av den bilens livslängd. Man ska nog köpa en ny bil isåfall... M V H Stephan |
|
|
E38 är en så jäkla snygg bil. När jag körde sakta genom stan förra året var det faktiskt tom någon som gjorde tummen upp från sin Saab... :-) Hade jag haft råd och det inte stått en ännu grymmare E38 i mitt stall skulle jag nog kollat på den här närmare. Skicket av bilderna att dömma verkar grym trots åldern. BMW 4 Life |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.