|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har en bmw e39 540 96 års. Det är så här att jag har byt alla stag i fram vagnen till Powerflexbussningar allt var bra å fint för en ca 2veckorsen när man kör över en kant på vägen då skakar allt i ratten det känns som fram vagnen är lös. Å öven när man kör i några kroppar i vägen då kommer det då mä. Så jag undrar som kan vara fel. Så var det inte tidigare när jag körde med Powerflexbussningar. Jag har lyft upp bilen å dragit allt i igen men det blir inte bättre av det. Tack på förhand Mvh John Länk | |
|
Hur mår stötdämparna? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Dom mår bra. Men jag vet om inte om jag ska byta dom bilen har endå rulat 25tusen så det kan ju vara på tiden men bilen känns inte svampig av sej Mvh John Länk |
|
|
Något jag upptäckt med Powerflex efter något år är att de är så stumma samt att de håller inte lika länge såsom org. eller motsvarande OEM bussningar. Mvh Asken |
|
|
Det kan ju vara bra å veta. Men jag tycker ju endå att efter ca 2 månader att bilen ska vara sån i frm vagnen bara för att man har monterat powerflex Mvh John Länk |
|
|
Är inte helt ovanligt att det ser ut så här kort efter montering. Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
Lu 204 BMW 525 xi e61 LCI -07
BMW 320 e30 m60 6vxl -90 BMW 540iM -93(5vxl) BMW 635csi(?) m60 6vxl -76 |
Låter som det är stötdämparna som är kass faktiskt. Trucker: Hur stor tomt har du? Det va inte nådigt många bilar du hade... |
|
Jag vill tacka för alla svar som jag har fått. men jag har löst felet det var stätdämparna som var felet nu går bilen bra igen å det skakar inte mera Mvh John Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.