|
|
|
|---|---|
|
Hej alla glada :) Kan dvd spelaren spela mp3 skivor (navi pro har jag i bilen) Hur får jag bluetooth att funka i navi pro? är det inte och aktivera bluetooth:en i mobilen och sedan komponenterna hitta varan? samma fråga har säkert dykt upp tidigare :) ha tålamod Tacksam för all hjälp Mvh.Ari Var rädd om dig och andra trafikanter | |
|
Hej, Hoppas jag tolkar dig rätt ang telefonen att du vill den skall fungera i kod 609 Navigations system Professional, men då behöver bilen vara utrustad med kod 644 Bluetooth Interface. Ang DVD spelaren, jag har fått till svars från BMW att spelaraen kan bara ta emot navigationskivor. Men jag har provat "bränd" o det fungerade utmärkt på min förra bil E60 535D. Säkert någon som har djupare info än jag. Lycka Till med din M5:a |
|
|
Lite förtydligande är att kod 644 Bluetooth Interface, gör att telefonen fungerar i modulen Communication i iDriven med speciellt gränssnitt. |
|
|
Mp3 i Dvd facket funkar men bilen måste vara uppgraderad bara att kolla med din egen bränn en Mp3 skiva i lägsta hastigheten och prova om det inte går får du uppgradera bilen Kostar enl. BMW ä-holm 2500:- Med bluetooth vet jag inte Ha de T |
|
|
Tack så mycket Nevis och thom525 :) ...jag ska kolla med bmw så fort det går, då kommer jag med besked också. Mvh.Ari |
|
|
Hur kollar man om man har bluetooth optionen? Jag tror att min E61 från 2006 har det men hittar inget självklart alternativ med iDrive - communication. Antenn på taket och telefonknappar i ratten finns. Om det inte finns såna grejer (BT osv) installerade, är det då så att telefonknapparna på multiratten sitter där som prydnad? Samma gäller min E90 som saknar klima men har multiratt. Är telefonknapparna prydnad där också? Tacksam för svar. |
|
|
Ja prydnad eller inte men det skulle inte se så roligt ut om där satt en blind knapp. Titta i din instruktionsbok om du har utrustningen du talar om, brukar stå på någon av de första sidorna om inte ta kontakt med din Bmw handlare Ang. antenn på taket . så har jag nog aldrig sett en utan ( rätta mig om jag har fel ) Ha de T |
|
| Alla har antenn på taket och knapparna i ratten. Utrustningen spelar ingen roll här. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.