|
|
|
|---|---|
|
Jag tänkte försöka hitta dom 2 fina kablarna för att koppla in min baslåda, men jag törs inte ge mej på den fina konsolen i mitten utan att veta hur man ska ta lös den på bästa sätt UTAN att förstöra den? någon som har ett riktigt bra tips på att demontera mitt konsolen? en riktig sportbil klarar av att accelerera 0-100 och sen stillastående på under 10 sekunder... | |
|
Gäller det din E36 lär du få bättre svar i 3-serie-forumet, gäller det en sjua hjälper det att veta vilken. |
|
|
Vad dum jag är.. har inte ändrat vilken bil jag äger men. det är en e38 740 95 |
|
| Om Herr Halvorsen ser till att han har blodsockret på hög nivå, sovit tillräckligt, har gott om tid och inte stressar så tror jag han klarar av att lossa mittkonsolen utan problem ;) | |
|
försvinn. jag som kom hit i förhoppningar om att jag skulle få världens guide innan jag gick ut och började med det. men ack så fel jag hade bara du som hittar på något:p en riktig sportbil klarar av att accelerera 0-100 och sen stillastående på under 10 sekunder... |
|
|
Här är en beskrivning hur man får bort mittkonsolen, verkar vara en del jobb... Länk /Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.