|
|
|
|---|---|
|
E31: Jag tycker mig uppleva en viss repbildning i sidorutorna i sommar. Man vill ju så gärna köra "helöppet" på sidorna nu när vädret tillåter, men det tycks finnas en del skröfs som gör märken i glaset och jag har inte lyckats tvätta eller rengöra insidan av listerna på nåt bra sätt. Nån fler som upplever detta... och har ni kunnat åtgärda tillfredsställande? | |
|
Har samma problem. Mina främre sidorutor vä och hö är värdigt repiga längst bak på innersidan. Har inte felsökt detta men om jag byter ut dem måste jag nog hitta boven. /AGW |
|
|
Jag har ikväll sett dyra Porschar med samma problem. Antagligen krävs en mer omfattande åtgärd - typ demontera tätningslisterna, och helst köpa nytt... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
