|
|
|
|---|---|
|
Har tagit bort instrument panelen för att sätta dit kromade ringar...Vilket jobb men d gick vart super snyggt..att få ut instr panelen va lite bök.tog ut den åt vänster samtidigt som jag vred på ratten..men nu får jag inte tbx den..D e alldeles för lite utrymme.... Hur gör man??? Alex... | |
| Ja som du tog ut det tar du in det.. Annars kan du ju alltid demontera ratten | |
|
Tackar för svaret..satt ö sökte här på forumet på instrumenthus så hittade jag en länk..Man tar in den från vänstra sidan med vriden ratt så att raten vrids in samtidigt som huset skjuts in..Men att tänka på e att ratten mste vara max utdragen.....Nu e den iaf å plats...Vilket jobb d va att få dit silver ringarna..Glaset till silver huset va fast limmat så jag fick bända o skära med matt kniv så gott d gick till den lossna fasst inte hel.Kanterna sprack där den går in i skåran.Men d va bara o limma tbx nära man var färdig.O ringarn fick man inte dit så man fick göra hålen större..men men snyggt blev d till slut..Nu ska jag hämta ett par 19 tummare till 540 sedanen...Kommer att lägga upp bilder på den när den e färdig..vill trimma den lite oxå..ngn som har tips?? //Alex.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.