|
|
|
|---|---|
|
Jag har en uppsättning BBS RXII splitt 18" som börjar bli i vägen i garaget, fälgarna är i bra skick finns en liten kantstötning på en fälg. Vad kan man begära för dessa? Bild Länk PB | |
|
Tja...du får väl först skriva lite mer utförligt. Däckens skick är ju viktigt att få med...bredden på fälgarna? Passar vilka bilar?(du kanske vet bultcirkel?, inpressning?). Jag antar visserligen att det är 120/5 i bultcirkel och att fälgarna suttit på din M5:a. Men jag VET inte :) Mvh Janne. |
|
|
Givetvis skriver jag ner info om fälgarna i en annons, men för en värdering så borde det inte spela någon roll vilken bil dom passar på. Finns annons här, Länk PB |
|
|
Ja...nu har man ju allt(jaja) som man behöver veta! Jo, nog har t.ex däckens skick betydelse hur mycket man kan få ut..mm. Så mycket info som möjligt är alltid bra för en "hyfsad" värdering. Men jag såg nu att du vill ha drygt 10 papp för dessa och det kanske du kan få ut, men din annons har ju varit ute nu ett tag utan att någon handlat s.a.s...då får du sänka något...eller vänta och hoppas. Mvh Janne. |
|
|
Ja det får väl bli en sänkning på priset. Man tycker ju att man borde få 8000 Kr för dom, det är ju ändå ett hyffsat högt inköpspris på nya BBS fälgar. PB |
|
|
Ja,BBS fälgar är ett utav marknadens absolut bästa fälgar, och därmed en smula dyr som nyköp...givetvis beroende på utförande,storlek osv. Men dyrare än många andra fälgar är ju BBS helt klart. Men problemet är att det finns andra "mindre bra" tillverkare som har liknande utseende på fälgarna till ett lägre pris och det är det som den "normala begagnatfälgsökaren" tittar efter.. Men alla som ska ha fälgar till sin BMW måste inse att det främst är BBS han ska ha, och helst splitversioner dessutom ;) Läckra fälgar! Hoppas att du får sålt dessa för en "rimlig BBS slant" iaf ;) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.