|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har nyss skaffat en E36, det satt redan tre stycken Big Knickare på den, men det finns ingen knapp så man kan bryta styrströmmen till deras relä, så jag undrar om det finns någon knapp, antingen en "original BMW" eller någon annan knapp med symbol som passar in till extraljus, som passar in där knapparna till bl.a. sätesvärmarna sitter. | |
| Finns inte så mycket kul :Länk | |
|
Framför växelspaken har du några platser lämpliga för knappmontage Pillra lös valfr del av de och montera en rektangulär brytare där gör det ordentligt blir det snyggt, på min ser det i princip ut som originalmontage |
|
|
Gasar-Magnus, kanske inte där nej, men finns det kanske inte på något annat ställe? E36 kan du ta en bild på hur det ser ut i din bil, du är inne på samma ställe som jag syftar på i alla fall. |
|
|
Knappar finns ju "överallt" ju ( Jula,Clas O, Kjell,Conrad, Biltema ,Elfa, etc etc) trodde det var original E36 knapp du sökte.... Själv kör jag gärna med små diskreta vippströmbrytare typ: Länk |
|
|
Magnus: De små knapparna är bra om man ska gömma undan brytarna lite Men om man som jag gjort fäller in en rektangulär framför spaken så ser det väldigt original ut, betydligt snyggare än en synlig minivipp. Men som sagt gömmer man undan vippen så.. |
|
|
E36: precis finns ju hur mycket som helst att välja på... man kanske dock skall undvika Biltemas "volvo 240 brytare" eller har dom äntligen utgått?? Fördelen med dom små är att man kan sätta 2-3 st med indikator LED i ett blindlock som är lätt att ta bort sen... |
|
|
Jo det är ju en originalknapp jag söker, helst ska den ju då passa framför växelspaken. Men finns inte det, så får jag lösa det på något annat vis. |
|
|
Jodå fördelen med locken är att de är lätta att byta ut. Men med den lösning jag hgjort behövs det inte, det ser såpass bra ut att det passerar som original, typ.. Men en lösning är ju att gömma undan nån vippis någonstans, det är ju inte ofta man måste fimpa exljusen iaf |
|
| Nej visst är det inte så ofta, men det är ju roligare att sätta en knapp där en att gömma bort en vippa som man måste störa sig på jämt man ska riva lös inredningen :) | |
| Har du dimmljus. Annars köp en liten panel med dimmljusknappen och löd dit kablar på den. Wollia så ser det orginal ut. (Bygde om min icke dimmljus till dimmljus så. mvh | |
| Har redan dimljus både fram och bak på 320in. Så det går bort, tyvärr. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.