|
|
|
|---|---|
|
På en E36 Cupé ? MVH T.B M3 | |
|
Du har tänkt att sätta fast solfilm va? Jag kan tyvärr inte hjälpa dig, jag fick då inte loss mina sidoruto på E30:n men bakrutan va lätt att få loss. inte samma modell men bakrutan är ju enklare än sidorutorna. Du kan ju alltid åka och fråga någon bilglas fixare ;) Eller så köper du BMWs Verkstads manual. som de inte släpper ifrån sig i Leksand iaf. |
|
| Har hört att det bara ska vara att lossa skruven i bakkant som går genom rutan, och sen dra loss den ut gummilisten i framkant. Är dock inte säker på om det stämmer. Är själv lite nyfiken eftersom jag funderar på att lägga solfilm på min coupe. | |
325Ci |
sidorutorna är inga problem att sätta solfilm på när dom sitter på plats.... bakrutan är mycket värre... trängt o svårt att komma åt. bättre om man hade kunnat montera av den istället... |
|
Der sidder 1 skrue i bagkanten, på hængslet som åbner ruden. Og så sidder der 2 møtrikker bag panelet på indersiden af b-stolpen. Skru beltet af, løsnen plastpanelet i toppen og derefter i bunden, skru belteholden af, og nu kan du løsne de 2 omtalte møtrikker. Hilsen Rold (dansk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.