|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har en BMW 530 IM från 01 med typ all utrustning samt mycket bytt och uppgraderat så som MK4 Navi ny strålkastare pga stenskott m.m. Bilen har idag rullat 19300 mil. /Kristian | |
|
"Typ allt" är en definitionsfråga så specsa gärna vad du har, färg, historik, skick, kombi eller sedan, vilka slitagedelar som är bytta etc. M V H Stephan |
|
|
Det som talar mot bilen är miltalet, inte för att det är anmärkningsvärt högt utan för att människors psykiska milspärr går vid 20000 mil. Jag tror att bilen är värd cirka 80-85. Möjligen några tusenlappar mer om den är i väldigt fint skick och med massa slitagedelar utbytta. Men nu kommer lågvärderingsligan snart och säger att den är värd max 50 med tanke på att det är en iskall modell med stor motor. :) |
|
|
Testa med o sätt ut bilen för 95-100 tkr, men då ska bilen vara i bra skicka o ha full historik. Lycka till |
|
|
Jag fick 110' för min svensksålda 530i med endast 9500 mil. Detta var för över 1 år sedan. Några 100' lär det inte bli för tryffens bil. -------------------------------- //Lövet |
|
|
som var en -02 kan tilläggas. -------------------------------- //Lövet |
|
| Min kompis hade sin 530 01 ute på annons i 2månader sedan mpaket 01 sänkt med m6 19" riktigt fin tror den rullat ca 18k mil han la ut den för 90,000:- men fick inte bilen såld och annonsen gick ut. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.