|
|
|
|---|---|
|
Mitt första inlägg i forumet och har även nyligen blivit ägare till en 325iA från 2006. Till frågan som gäller, som rubriken antyder, om det är möjligt (=rimligt) att i efterhand eftermontera orginalxenon från BMW. Jag har sökt på forumet men inte hittat mycket om det. Har fått klart för mig att man måste ha automatisk nivåreglering för strålkastarna, något som verkar krångligt att eftermontera? Pratade med BMW i GBG och de sa att de gjort ett fåtal konverteringar. Någon som har någon erfarenhet? Om man köper orginal tillbehör från BMW, får man då den faceliftade varianten, passar denna på pre-facelift? Ett första intryck av forumet är: bra människor, mycket kunskap, bra bilar! Kul! Tack / CW | |
| Ingen som har gjort / funderat på ovan? | |
|
Denna fråga har vart uppe flera gånger, oftast handlar det om e46:or. Iaf till e46 skulle det kosta lite över 22k tror jag(orginal på BMW,arbete & delar). Så om det är värt vet jag inte men det är ju´inte lite pengar...... "BMW när du älskar att betala" |
|
| Milda makter! Borde vara ungefär samma på E90 då? Du har rätt, givet den prislappen så är det svårt att motivera det. Synd! | |
|
Det är väl samma om inte dyrare, så om jag var du skulle jag glöma allt..... Om du vill få en ordentligt chock ring till en aukt BMWanläggning och fråga vad det skulle kosta, kul att veta bara vad e90:n skulle kosta..... "BMW när du älskar att betala" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.