|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Stämmer in med JSR! Fruktansvärt lång kö med en slev potatissallad och stekt ister som utdelning. Ska middagen vara en sådan central del av träffen får den i fortsättningen skötas betydligt bättre. Jag grillar hellre vid stugan nästa år! BMW CS #1812 |
|
|
Trist att inte alla fick av ALL mat men ingen behövde gå hungrig från buffén då det blev massor av kött över när det var slut, grillkocken där ute gick till och med runt och frågade om någon ville ha mer direkt från grillen. Och vi var ett rejält bord folk som kom sent och åt gott OCH hade riktigt trevligt. Ev dumstrut behöver inte delas ut men hade fler än knappt 30 st föranmält sig till middagen hade restaurangen lättare kunnat anpassa maten. Föranmälning var inte ett krav men bla i denna tråd önskar vi det om än i sista stund. För övrigt, Tack till alla som gjorde träffen till en höjdare, kändes riktigt trevligt och vilket fantastiskt väder vi hade hela helgen!! Själv längtar jag redan till nästa år som blir lite extra bra då det är 25 års jubileum. |
|
|
Någon som har fler bilder från knutstorp eller som vet vart det finns? Mvh Viktor WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Jag har en del bilder ! något särskillt du söker ? Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
|
johan, du behöver inte ursäkta eller ta på dig resturangens otroliga miss. Tänk även på att dom sålde biljetterna! Maten var även rätt kass både som lunch på lördagen och på söndagen. Trisst att dom nya ägarna inte kan laga mat..så om någon ska ha dumstrut så är det dom. Och där fick jag klaga för i dag...med *s* Men i övrigt var det inget fel på träffen :) |
|
|
Bilder kommer, håll ut! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Mina bilder och kort i bloggen. ---> Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Nordstedt: Har du någon på min M3'a? Här är den på garaget: Länk Mvh Viktor WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Finns även en del bilder på AutoPower: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Viktor: Länk ___ //Ulf |
|
| Micke, snygga bilder som vanligt. Maarit tyckte att du skulle photoshopa lite ;) | |
|
Hahahaha Hälsa henne att hon ska få en extra stor kram nästa gång.. ;-) Kunde inte låta bli när hon vände upp bakvagnen mot mig när hon lutade sig in till dig i bilen. Hehe ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Och inte en enda bild på min 740. Lika bra att bryta ihop och komma igen direkt ;-) BMW CS #1812 |
|
|
Har ett par men dom blev så suddiga.. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Det var många fina bilder ändå. Knutstorp -09 var inte E38:ornas år. BMW CS #1812 |
|
|
Viktor ! tyvär hade ja inga bilder på din M3:a. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
|
Philip, finns ett par bilder på 740:n bland mina: Länk |
|
|
Hittade ett par bilder på den ändå här på autopower.. Ni som fotar, har ni något emot om man lägger upp bilderna på t.ex garaget.org? Kan passa på och tacka för en riktigt rolig helg.. Kommer definitivt att vara där nästa år igen =) Mvh Viktor WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
Viktor: Det är ALLTID lämpligt att fråga fotografen i fråga om man får använda bilder som denne tagit. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Micke: Jo jag vet men vet inte vad de heter här på autopower så därför tänkte jag att jag frågar här istället =) Mvh Viktor WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.