|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
Årets BMW-träff på Ring Knutstorp är avklarad. Strålande väder och riktigt bra uppslutning. Tack till alla arrangörer inklusive mig själv som gjorde träffen till en succé. BMW CS #1812 |
|
|
Nu sitter man bara och väntar på foton! |
|
| Ja som vanligt en lysande träff =) | |
|
Ja träffen var riktigt lyckat o det var värt att köra dom milen med en gammal 518i! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Filmade Rune Tobiassons's CSL på Knutan idag 410 hk @ ca 8000 varv: Länk På banan: Länk Uppvärmning i depån: Länk Fimat med mobiltelefon, så kvaliteten är inte hundraprocentig, men helt OK. Mvh Mattias |
|
|
Riktigt trevlig träff med kanonväder och dessutom fick man ett pris i utställningen. Riktigt uppskattat. Nu väntar man bara på bilder... ///M. Pedersen |
|
|
I min blogg Länk så finns drygt ett 20-tal bilder från lördagen. ___ //Ulf |
|
|
Tackar också för en trevlig träff. Har lagt ut några av dom bilder jag tog på träffen. För att se en större version är det bara att trycka på all size, efter att du tryckt på den lilla bilden. Länk Flera bilder läggs ut inom dom närmsta dagarna. |
|
|
Tack för en fantastisk helg på Knutstorp ! M.A. trevliga bilder du tagit, båda mina bilar fanns med, min BMW 2000 och min 525i 24V, såg att du skrivit min E34 som en 535i, det är den röda med regnr BUA797. Rätt ska va rätt, även om det vore trevligt med en 535i. Än en gång tack för trevliga bilder ! och tack alla andra för en underbar helg. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
| Nordstedt, det är nu rättat till det. Hade för mig att jag sätt att det stod 535 på den. Men minnet har nog spelat mig ett spratt. Har ett par bilder till på din fina 2000. Lägger upp dom inom kort. | |
|
Det är väl värmen, ser fram emot fler bilder. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
|
Nu finns det ytterligare 4 bilder på din 2000. Länk |
|
|
Tack till arrangörerna och i år särskilt till Västsektionen, med Daniel i spetsen, som organiserade utställningen Concours de Elegance. Nu kändes det äntligen som att man tar även denna del på allvar. Har tidigare varit lite eftersatt för oss som har som intresse att putsa. |
|
|
Tack för det fina omdömet. Klart är att det finns ett intresse för puts, alla kör inte bana och det går att kombinera klubbens två falanger. Utställningen i år slog nog rekord i antal delatagre och vi hoppas att med mera marknadsföring inför nästa års Knutan bli ännu fler inkluderat tidigare nämda i tråden. Tankarna vi tar med oss är ha andra och tredje pris. Det var hårfint emellan många bilar detta året. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
michael.anki |
Såg riktigt fint ut med alla BMW:s på gräset. Placeringen där uppe var helrätt. Skall helt klart vara med nästa år,gillar att putsa jag också. Micke Bmw idag Bmw imorgon |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Var en trevlig dag på Knutan(hm hela 2 timmar på Lördagen),saknade mina BMW:s denna dag,då familjen och familjebilen var medhavda. :) Daniel....din bil såg jag,men dig såg jag inte röken av!!! =( Mvh Patrik |
|
Ligger lågt ibland ;) mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Vaddå? Under M5:an med putstrasan!?? ;) Mvh Patrik |
|
Trevlig träff med bra väder och fina bilar! Men grillbuffen var totalt fiasko, långa köer och när man väl kom fram var maten slut! Katastrof! Saken gjorde sig inte bättre när folk knödde sig före för att ta en andra gång innan alla fått sin första! De personer som känner sig skyldiga kan dra dumstruten över huvudet och ställa sig i hörnet! Tack för ordet! /Jesper |
|
|
Fler bilder från Knutstorp: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.