|
|
|
|---|---|
| Jag har en BMW 320 årsmodell 92 men en aningen trimmad BMW 328 motor årsmodell 95. Karossen är inte den bästa börjar bli lite rost men motorn går bra. funderar bara vad den kan värd vid ev försäljning? finns det någom som kan vara intreserad föresten? | |
|
Helt omöjligt att svara på utan att ha någon mer info om bilen. Mellan tummen och pekfingret... runt 10papp. Det lär ju vara gambling att besikta bilen med tanke på att du bytt motor, kommer nog att vara en svår bil att sälja skulle jag tro. |
|
|
Visuellt är väl dessa motorer väldigt lika, så risken att besiktningsmannen upptäcker det måste vara liten... Dom som kommer vara köpare av en sån här bil är ju gasglada ynglingar som inte är så kräsna för sånt. 10' låter för lite, men utan bra bilder är det omöjligt att ge en bra värdering. ______ Foto Länk |
|
| Då ska ja försöka fixa lite bilder! | |
| Det går ju inte att lägga in några bilder på den här jävla sidan.. | |
| Såja lugn och fin... Det är mycket som inte går att göra på detta forum :). Ladda upp dom på www.geting.se | |
|
Tack du! Länk 0016.jpg Länk 0017.jpg Länk 0019.jpg Länk 0020.jpg några bilder, nån som kan hjälpa mig värdera? |
|
|
Copy / Paste: www.geting.se/viewimage.php?image=182998-Foto 0016.jpg www.geting.se/viewimage.php?image=183000-Foto 0017.jpg www.geting.se/viewimage.php?image=183001-Foto 0019.jpg www.geting.se/viewimage.php?image=183002-Foto 0020.jpg |
|
| Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.