|
|
|
|---|---|
|
Hej! jag behöver nya dubbdäck till vintern då det endast sitter ca 5 dubb kvar i dom gamla vilket iofs var roligt då jag tog körkort i december och körde bil hela vintern. Är det någon som har något bra tips på däck och vart jag ska köpa dom någonstans? Jag är ute efter kvalitetsdäck till ett bra pris. Eller ska man vänta lite ifall det blir billigare till hösten? jag vet då inte, detta är första gången jag letar efter vinterdäck. tacksam för svar | |
|
Vänta till hösten, det kommer alltid några nyheter samt att du får färskare däck. Undrar om gummigubbarna ens har vinterdäck hemma på lager mitt i sommaren..? |
|
| dackonline.se | |
|
Dubbdäck på Däckonline?? Skojar du? Får betala mycket mer än hos vilken gummigubbe som helst Nokian kommer med nya Hakka7, Michelin med X-Ice North 2 H7 tror jag på!! tvärställd diamantformad dubb, nytt mönster osv... |
|
|
jag kollade på däckonline men nordendäck.se verkar billigare. kollade på nordfrost 5 där skiljde det över 300kr |
|
|
Går nog fynda på de äldre modellerna. Min far köper alltid fjolårets när det är dags att köpa nya däck, iof inga dubbdäck. |
|
|
falsterbo; jag rycker in i lumpen om 2 veckor och då kommer jag bara vara hemma nånn helg ibland men det löser sig nog. |
|
| Då är det smartare om du ringer några lokala däckfirmor och hör med dem senare i höst. Det är ju inte svårare än att någon familjemedlem eller vän lämnar in dina fälgar, såvida du inte ska köpa det också, och sen är det bara för dig att hämta ut dem när det passar dig förutsatt att däckfirman har öppet. | |
|
jo jag får göra så |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.