|
|
|
|---|---|
|
Historik: Importad 04, en ägare i tyskland, en ägare i sverige innan mig. Full servicebok Utrustning: Webasto motorvärmare med fjärrkontroll Automatisk klimatanläggning Larmsystem med fjärrkontroll Strålkastarrenggörning Stora navigatorn Sportchassi Sportläderratt med multifunktions+farthållare Sidoairbag för baksäte Rails Elektrisk glastaklucka Velour tygmattor Innerbackspegel aut avbländbar Armstöd fram Värmestolar-fram Park Distance Control (PDC) Xenon ljus Kommunikationspaket Telefon BMW orginal GSM med handsfree HiFi System Rökarpaket Montana läder grått Detta har jag gjort: Fälgar 18" koya magic Skick: superbra speciellt med tanke på milen. skulle lika gärna kunna vara 3000mil All utrustning orginal, Webaston alltid använd när det är kallt. Djur och rökfri1 | |
| Kika i min profil för bilder. | |
|
Undrar om inte din bil passerat gränsen för där bruksvärdet är betydligt större än saluvärdet. Kollade lite på Blocket, 50-70k, beroende på hur bråttom du har. Läste att du vill uppgradera till en E39:a. Behöver du en större bil? E39:an känns och är bra mycket äldre än E46:an. Oavsett hur fin du tycker din bil är så är den inte direkt unik (jo, den är verkligen fin), sedan har den milen lite emot sig. Alla dagar i veckan hade jag valt en E46:a framför en E39:a. Så du kanske kan utöka annonstexten med "ev. byte fin E39:a) |
|
| hej , e39:an är så gott som köpt. Anledning att vi snart blir fler i familjen och då är e46:an förliten. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.