|
|
|
|---|---|
|
Nu har man blivit påkörd av en cyklist och fått skador på Framskärm, huvoch kofångare. Någon som vet en firma eller lackerare som utför lackering åt försäkring idetta fall BMW original försäkring. Nu vill jag veta en som är duktig och inte gör ett jobb som ser ut sådärsom jag har fått förut. | |
|
Sollentuna Billackering är riktigt duktiga. Kan flera här intyga (speciellt efter de lackade min Alpina) M V H Stephan |
|
|
Håller med om Sollentuna Billackering, riktigt duktiga. Haft min bil där två gånger med felfritt resultat. Dessutom mycket trevlig personal. BMW i Danderyd brukar anlita dom. Mvh //Peter |
|
| RMbilservice i Danderyd | |
|
Tack för svar, Då lutar det åt Sollentuna.. |
|
| Några fler som har haft att göra med Sollentuna Billackering och kan gå i god för dom? | |
|
Hur många fler behöver du? M V H Stephan |
|
|
Vill du kunna lita blint på skadeverkstan eller? De skulle jag inte göra vilken verkstad det än gäller! Utan när du plockar hem bilen igen, gå igenom arbetet noga! Kofångaren kommer dom med största sannolikhet lossa helt och demontera alla prydnadsliter, ”nät” täcklock krockbalk dimljus osv, så kolla så inget har gått sönder vid demontering/återmontering. Efter som de är en gammal bil så finns de stor risk att spröda plastclips går sönder, så se till så att allt sitter bra. Har du kulör som är svår att matcha så kolla i dagsljus inte inne på verkstad i lysrörsbelysning! |
|
|
Tack gOry. Jo jag har varit med om ett och annt. Jag är extremt rädd om denna bil därför vore det skönt om någon har varit med om detta och har ett gott ord om en lackverkstad. Mvh Rickard |
|
| tjena jag lakade om min kofångare fram hos bmw i balmora blev hur bra som helst | |
| Bollmora ska man undvika som pesten, även om de kanske lyckats med en stötfångare.. | |
| en ide är ju att man själv tar lös kofångare och annat för att själv montera dit dem igen för att undvika att det slarvas. | |
| Det spelar ju ingen roll om de inte kan lacka.. | |
|
Det blev till slut Bilservice i Danderyd som gjorde jobbet. Det blev flammor pa huven och en plast list satt lost, dom fick ta in den igen Ar i italien nu och ska hamta bilen igen nar jag kommer hem och ska tita pa den. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.