|
|
|
|---|---|
|
har kört mycket öppet men tycker de blåser,, även om rutorna är uppe,, runt 90 blås.. | |
|
Köp ett vindskydd och det blåser knappt alls. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| okej... sånt man sätter bakom stolarna??? är de dyrt??? | |
|
Japp, bakom stolarna, klämms fast i sufflettluckan. Köpte mitt begagnat i nyskick med väska för 1100:- på blocket vill jag minnas. ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Gör stor skillnad med och utan vindskydd.Provade med att köra utan mitt som följde med bil.Kommer inte köra utan igen ;) | |
|
Samma sak på E46:an. Det drar rejält i framsätet utan vindskydd redan vid 70 km/h. Med vindskydd går det att köra i 100 utan problem. E |
|
|
Länk är ett av objekten på eBay just nu. Jag köpte mitt på en tysk bilskrot, också det via eBay. Det är på väg hem till mig i detta nu :-) Det hamnade på 92 Euro+25 Euro i frakt = 117 Euro, rätt OK om det nu är så fint som han påstår... Verkar lite dött/svårt med såna här på blocket just nu, i allafall om man vill ha ett original. Sök på typ Windschott, Windabweiser, Wind deflector, Vindskydd, Vindavvisare osv... Lycka till! /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
|
Vindavvisare är ett måste om du tänker köra fortare än 70. Funkar finfint även i 200+ kan jag meddela :-) Nytt kostar det runt 4000 hos BMW så att ägna några timmar på ebay kan det ju vara värt. Niklas Fransosen |
|
|
Jag köpte ett vindskydd ifrån Frankrike, kostade 2000 med frakt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.