|
|
|
|---|---|
|
Hej! Tänkte köpa en 7:a igen. Någon som vet något om denna? Eller några bra förslag på en 740. Länk Mvh Peter | |
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Hur länge vill du ha bilen? Man får vad man betalar för oftast. Den har haft 15 ägare - alltså laget runt. Undrar vem av dem som tog servicekostnaderna.... |
|
Bilden på instrumenthuset avslöjar att någon varit och micklat med det. Punkten vid KM lyser, du kan bilen ha rullat hur långt som helst Hällre en gammal BMW än en ny Citroen C5 |
|
|
Bilderna verkar tagna i maj 2005! Bilen är kanske inte lika fin nu fyra år senare? Lars Franzén BMW CS #6275 |
|
| Med tanke på det priset kan den inte vara extremt fin. | |
|
Hej. Fick kalla vibbar när jag läste annonsen....... Lycka till i sökandet. Njut av livet :) Martin Rydell |
|
|
Hej! Ja den bilen få någon annan köpa...Har ni några bra förslag på någon vettig e38/e32 740. Ska snart sälja min e36:a. Mvh Peter |
|
|
Länk Den är vettig, jag är ägaren;) |
|
| "precis tippat över 21000mil", tittar man på bilden på mätarhuset, så är fotot taget 2005-05-02, dvs över fyra år sedan, och mätarställnigen var redan då över 21'. Fast det kan ju lika gärna bero på felinställt datum i kameran. | |
|
Knopfler, kan hålla med om att din bil verkar mycket fin! Är klart sugen men jag håller på att få vår 728iA -99 till ny-skick. Är nästan där och då vill man ju inte byta bort den, även om det rycker i tarmen :) Hoppas din pärla får ett bra hem hos den nya ägaren. PW, jag har just tittat runt lite bland annonserna och Knopflers bil är nog en av de vettigare just nu. Som sagt, var vaken för det finns en stor andel bilar du inte skulle vilja vara ägare till. Lycka till! |
|
|
bilen ser ju som sagt ut fin på bilderna och är säkert lugnt körd med tanke på att han verkar ha familj, men dock många ägare så har väll inte alltid varit det kanske, 30000 för nästintill ingenting, ser ut som han fifflat i instrumetpanelen då det har blivit lysfel till höger, aldeles för många ägare för att jag ska tro att den gått 21, snarare 30 tusen mil. en riktig sportbil klarar av att accelerera 0-100 och sen stillastående på under 10 sekunder... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.