|
|
|
|---|---|
|
tjenare kollade med min närmaste BMW-verkstad ( kneipen i Norrköping ) vad de tar för att byta stötdemparna fram, 9000kr, vilket låter riktigt dyrt i mina öron, vilket pris ska jag förvänta mig? kanske ska köpa demparna själv och vända mig till valfri verkstad? dock, vilka dempare rekomenderar ni om komfort har högsta prio? samt vart ska man köpa/beställa? hoppas ni kan hjälpa mig med detta mvh / Sub ps: ursäkta stavningen, skriver från en mobil | |
|
Hej, Motor Nord har Bilstein dämpare för knapp 1900:-/st Enlig en mekaniker i Gbg som jag själv skall lämna bilen till så skall det ta ca 3h att byta dessa. Du borde mao komma undan med ca 5700:- hos en icke aukotoriserad verkstad. Lycka till! |
|
|
Tack Håkan, underbart tips :) Bra priser där, dock innan jag lägger en beställning så undrar jag om Länk är rätt fjäderben för 523i Touring 1997 ? Om så, är detta fjäderben för höger såsom vänster? Tack åter igen ! /Sub |
|
|
Hej igen, där står: 520i-530i,d,tds, Sedan, 01.96-09.03, vilket inkluderar din 523 från -97. Är bara att beställa! :-) Lycka till! Mvh Håkan |
|
|
Tusen tack, Håkan :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.