|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Jag hade planer på att komma förbi men det verkar ju inte bli direkt cabbeväder så bilen får bli kvar här hemma i garaget. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Växlande molnighet med uppehåll Länk Riwa |
|
|
Halvklart med 24graders värme. Länk |
|
| Mörkt, blåsigt o uppehåll är det nu i Växjö o hoppas att deu håller sig. | |
|
va är det för väder nu då????? :) en glad pojk med nyfikenhet för god tysk kvalité ;) |
|
|
Det är mulet och uppehåll. Riwa |
|
|
tack för en mycket trevlig träff!!!!! hoppas det återkommer :D en glad pojk med nyfikenhet för god tysk kvalité ;) |
|
| Alla gånger det blev ju alla tiders:) | |
|
Kul att så många tog sig till Växjö trots det osäkra vädret. Jag har satt ihop lite bilder i länken nedan. Ljuset var något svagt idag så ni får ha överseende med oskärpan. Länk Tack för idag! Riwa |
|
| Tackar så mycket jag oxå för en jättetrevlig dag/kväll! | |
|
Tack för en trevlig kväll och en bra planerad runda. /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
|
Här kommer lite fler bilder för ni som kanske vi ha lite kort på era bilar :D Länk en glad pojk med nyfikenhet för god tysk kvalité ;) |
|
|
Grabber!!!!! glöm inte att vi har E28 träff på öland,nästa lördag 25/7!!!! kolla länken Länk kontakta gärna mig om du har några frågor, vel mött en glad pojk med nyfikenhet för god tysk kvalité ;) |
|
|
Tackar för en mycket trevlig träff. Speciellt till Riwa som tog oss med på den mysiga rundan genom bokskogar & utmed sjöar och som dessutom fixat allt till grillningen. /Stefan |
|
|
Får tacka Växjö folket för en trevlig träff, speciellt till Riwa som ordnade till det med grill o rundan runt bokskogarna. |
|
|
Tackar alla för en underbar träff. Trotts hotet från väder gudarna så har vi klarat oss bra ifrån regnet men det var en annan sak på hem vägen. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Såg ju riktigt trevligt ut! Här åskade det och spöregnade från ettiden! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Tack för fina bilder på våra skönheter .. aero, när du körde iväg ..vilket ylande=) härligt ljud! Hoppas vi syns snart igen alla. |
|
| Eisenmann är svaret på örongodiset men det visste du ju redan Maria:) | |
|
Fina bilder ni fick till som var pressfotografer... Synd att du inte komma Micke. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.