|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
| Det låter kul, jag kommer oxå .. | |
| Härligt Växjö bmw meet 2009 ser ut att få många deltagare:) | |
|
Vi kommer definitvit! :D |
|
|
Det kommer även en gubbe i en 7-serie (dvs Jag). /Stefan |
|
|
tjoo!! Som jag vet så brukar det vara torghandel på stortorget på lördagar och sen brukar de gå runt med städbil efter alla har gått och detta brukar pågå rätt länge. De släpper inte in några bilar under tiden. Själv kommer jag och en polare till med två stycken E46. Kanske någon annan plats vi ska träffas på?? CeRa STCC Edition |
|
|
Kollade grillplatsen nedanför slottet idag och den ser bra ut. Behöver kompletteras med ca 2 galler, grillkol, tändvätska och korv?! Jag är inte 100% på att jag är hemma till helgen så jag kan inte lova säkert att jag kommer. Riwa |
|
| Känns lite vanskligt att ändra mötesplatsen, vet inget om torghandel iof. Vad säger ni andra, finns ju willys vid complett ganska stor yta att mötas på eller ska man träffas i anslutning till mc donalds o dra vidare till bättre plats sen | |
|
Det var länge sen jag var i Växjö men "torg" brukar betyda lite besvär... Nåt köpcentrum eller liknande finns det alltid gott om plats. Frågan är om hur det skulle bli med grillningen? Kanske bättre med hamburgare eller pizza ställe? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Jag tycker att du aero tk får avgöra slutligt men samling vid mcdonnalds samarkand är bra. Riwa |
|
|
Växjö BMW meet 2009 gäller följande: Träff Deltavägen 7 kl 17.00 18juli parkeringen mitt emot Anticimex (deltavägen 11), BSR och bredvid Jem o fix. (Vägbeskrivning finns nedan för de som inte har GPS) Om den parkeringen som alltid är tom på lördagar är upptagen så har jag ringt anticimex och kollat så vi får bruka deras kundparkering ligger mitt emot som sagt. När ni kommer till Norremarks MC donalds som då ligger på er högra sida ta första vänster och kör 400m så är parkeringen på vänster sida mellan anticimex o jem o fix. Så samlas vi där för vidare transport enligt RIWAS rekomendation. Om han inte kommer hittar någon annan dit då eller kommer du? |
|
|
Jag är nästan säker på att jag kommer. Vi har inte bokat någon resa ännu så vi har säkert inte åkt utomlands på lördag heller =). Jag funderade på om vi inte skall ta en tur nedåt cirkön, blir en fin runda på ca 5 mil med slingriga vägar och bokskog. Jag kan ordna med grillgaller, kol, korv med tillbehör. Ni kan väl pitcha in en 20kr vardera om ni vill ha. Riwa |
|
| Det är det lilla vi kan göra, 20kr blir alla tiders. Då kör vi en slinga innan vi grillar. | |
|
Det låter kanon det!!! BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Bra jobbat aerox ses på parkeringen! Jag tycker definitivt att vi måste köra en sväng... kanske en glidarrunda på stan också. CeRa STCC Edition |
|
|
Lite ändringar ser jag...tur man är inne o kollar ibland ;) Men det låter jättebra! En glidarrunda på stan vore inte helt fel ;) Vi ses! :) |
|
|
Jag har provåkt rutten idag för att jag inte ska leda er till tjotahejti på lördag. Som jag ser det kan vi ta en tur på 8 mil alt. en längre på 12 mil som båda avslutas med raggarrunda i Växjö centrum innan vi grillar. 8 milaren gör att vi kommer till grillplatsen omkring kl 19:30, 12 milaren ca 20:00. Det kan ju ha betydelse för er långväga gäster. Vi drar en liten demokratisk omröstning på plats på lördag så får vi se vilken vi tar. Jag vill även tillägga att vi stannar på mötesplatsen till kl 17:20 så kom inte senare än så. Om ni behöver komma i kontakt med oss ring mig på mobilen. Mvh Rickard Waldem (inte så många på eniro som heter så) Riwa |
|
|
kan någon av är lägga in detta på garaget.org och zatzy.com?...det finns säkert många bmw ägare som inte kollar här ofta! CeRa STCC Edition |
|
|
Förtydligar det som redan är bestämt så ingen missar detta: Växjö BMW meet 2009 gäller följande: Träff Deltavägen 7 på parkeringen kl 17.00 18juli OBS 17.20 avmarsch |
|
| Ligger uppe på Zatzy nu också enligt Ceras förslag | |
| Vad har ni för väder i Växjö idag? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.