|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
| Vad säger ni om en liten Bmw träff i Växjö förslagsvis någon helg framöver. Behöver ju inte vara något märkvärdigt bara en träff brukar ju alltid vara trevligt. Finns det intresse? | |
|
Jag är intresserad så klart! Sparka däck, köra en sväng o grillar på kvällen, kan det bli nåt bättre? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Om jag är hemma så kommer ev. jag också. Tyvärr står M3:an just nu i ett garage 11 mil bort Men jag kan ju ta min 120dM, inte lika rolig men alltid kul att träffa BMW-folk! /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
| Abolut, bara att bestämma datum, kan behöva lufta Alpinan lite i sommar! | |
|
Se där, då är vi ev redan 4st. Ska vi säga kl 17.00 18Juli och man tar med det man själv vill grilla. Detta är ett förslag har ni någon annan åsikt framför gärna den dock ser det mörkt ut för mig 11juli men fredagar går ju med eller söndag. |
|
|
Dessvärre kan jag bara lördagar. BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| 18juli som är på förslag är en Lördag:) | |
|
Det skulle funka om inget annat dyker upp men var träffas vi isf? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Vi kommer gärna den 18:e om jag kan byta bort kvällspasset på jobbet :) |
|
|
Lördag låter finfint för min del. Bor i Kalmar så jag har en bit till Kronobergsgränsen.. Vart träfaas vi? Växjö? Samåkning från Kalmar någon? München |
|
| Kul då kanske vi ska spika 18juli 17.00 så alla kan planera in det. Ska vi utgå från stora torget? så alla hittar. Vart vi ska grilla sen, kanske någon växjöbo som vet lämpligaste ställe | |
|
Det är ganska mysigt att grilla nedanför Teleborgs slott. Det finns ett vindskydd och stockar att sitta på med en grill i mitten. Det finns plats för en sådär 10-15 pers. Jag har inte varit där nere på ett år så någon borde åka ner och reka först. Riwa |
|
|
Inte omöjligt att även Karlskrona tar sig dit. Första semesterdagen är den 18, men då kanske man skulle vara på krogen i stället. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Stortorget sen grillning vid telleborgs slott det låter ju som en bra plan. vi kan ju stämma av läget o kolla hur många vi blir när det närmar sig. | |
|
Är det spikat då den 18ende....????? vi kommer gärna :D, jätte bra initiativ, ska bli kul :D en glad pojk med nyfikenhet för god tysk kvalité ;) |
|
|
japp det är spikat om inte en hel massa personer vill något annat plötsligt 18 då syns vi mannar 17 på stortorget |
|
| 18e kl 17.00 stortorg | |
|
Datum o tid antecknad! ;) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Antecknat, låter riktigt trevligt. Hoppas på fint väder, Alpinan har ju inte åkt så långt på 4 år... München |
|
|
Jag kommer med, trevligt! |
|
| Kommer troligtvis med, hoppas på fint väder.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.