|
|
|
|---|---|
|
Har lite störande repor inne i bilen . det är kransen som går runt askkoppen och handbromsen .det är borstat stål. Hur kan man fixa till detta? Gegga | |
| Om det är äkta rostfrittstål och inte plast "lookie" så är nog det enda att ta slippapper och slipa en "ny" struktur. lättast vore nog att demontera och göra detta. | |
|
Jag tror inte att BMW använder "lookie" Sitter kransen fast med enbart klipps, Vill inte bända för hårt ,förrän jag vet hur den sitter,Menar du att jag skall vatten slipa med fint sandpapper? Gegga |
|
| Beror på vilket resultat du vill ha börja med fint sandpapper och gillar du strukturen så nöjer du dig med det. Ev. om det är djupa repor att du måste börja lite grovare för att sedan gå till ett finare för att inte jobba ihjäl fingrarna :). Monteringen har jag tyvärr dålig koll på men testa dig fram genom att känna lite lätt med en spårmejsel som du har en trasa över spetsen så du inte får några fula brytmärken. Eller försök att ta reda på hur dessa sitter monterade. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.