|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
Lars Jakobsson |
Har aldrig hört någonting negativt från vare sig flickor eller nån annan. Snarare tvärtom, är det nån som sagt: Jamen det är ju så dyrt att ha en BMW så svarar jag: Man får vad man betalar för! Bara att ta allt man hör med glimten i ögat, är andra så trångsynta och aldrig ens kört en BMW så är det deras sorg, inte min. För övrigt, min tjej älskar BMW.. Min älskling: Länk |
|
Håller med Lars! "Bara att ta allt man hör med glimten i ögat, är andra så trångsynta och aldrig ens kört en BMW så är det deras sorg, inte min." Hade fördomar angående bmw innan jag körde en! Efter jag kört en, köpte jag den bilen direkt! inget snack om saken! =) Shake That Ass |
|
|
J.L: Kunde inte sagt det bättre, den som tror att en 325 E36 är en statusbil/lyxbil måste ju vara korkad. I min bekantskapskrets så vet dom flesta/alla inklusive mig själv att BMW är inget statusmärke nuförtiden. Annat var det kanske förr i världen innan importen förstörde allt. Herregud, E34 och E36 är ju lika vanliga som Volvo. Men å andra sidan så uppskattar jag givetvis många fina BMW. Fast`n Loud Turbo Proud. |
|
|
Efter det att jag köpte min snygga och snabba BMW för två år sedan så har brudarna varit som tokiga efter mig. Jag har funderat på att sälja bort bilen så jag får vara i fred för jag orkar snart inge mer,tjejerna söker upp mig på jobbet i hemmet och överallt där jag befinner mig. Frugan börjar bli förbannad och har tvingat mig köra våran vita Volvo 745-88 då är det ingen som lägger märke till mig. |
|
|
Hoppas bara inte jag blivit missuppfattad för att vara en av dom som låter sig imponeras av beggade bumsar. Visserligen är systers 540i stekig men idag inte värd mer än en ny S50. Det roliga är att alla blir upprörda över de kapitalistiska signalerna den bilen sänder ut när de själva rullar runt i en för tillfället dyrare bil. Damer jagas bäst på krogen eller i en 316g :-) |
|
|
Kan inte annat än att hålla med bjoerck och DanHam. En BMW som förknippas med status är t.ex. en ny M6, 645a eller X5 4.6is. Att köra E36 eller E34 för uppmärksamhetens skull är ju fruktansvärt patetiskt. Kan inte nån moderator ta bort där här tråden så denna sajten slipper förknippas med vissa av ovanstående inlägg. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.